topNotif

گروه خونی عاملی موثر در رژیم های غذایی

1706 بازدید
15 بهمن 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 5 دی 1400

گروه خونی عاملی موثر در رژیم های غذایی کاهش وزن یا افزایش وزن

مطالعات پزشکان نشان داده که از زمان های بسیار دور، برخی از بیماری ها در گروه خونی خاصی بیشتر دیده می شود. با این کشف شگفت انگیز، پزشکان آمریکایی در طی تحقیقات خود موفق به پیدا کردن ارتباط تغذیه و گروه خونی شده اند.

  • افراد دارای گروه خونی او، به دلیل این که اجداد شکارچی داشته اند، برای این که خودشان را نیرومند و سالم حس کنند، نیاز به مصرف گوشت دارند.
  • افراد گروه خونی آ، به طور عمده گیاه خوار هستند.
  • افراد دارای گروه خونی ب، علاقه وافری به خوردن تخم مرغ و شیر دارند.
  • افراد دارای گروه خونی آ ب، قادر به استفاده از تمامی انواع مواد غذایی هستند، به جز افراد معدودی از این گروه.

به واقع در این نوع تغذیه، ما تکیه بر تفاوت های فردی انسان ها، تغذیه ای متناسب با طبع هر فرد را به شما خواهیم آموخت.

فاکتورهای مهم در رژیم های غذایی کاهش وزن یا افزایش وزن

البته این رژیم ها با توجه به سن، موقعیت جغرافیایی، شرایط زندگی و حتی رنگ پوست و مو، قابل بررسی می باشد و در این میان بنیه فرد و میزان کاهش و افزایش وزن هر شخص را هم نباید نادیده گرفت. کاری که موظف هستید در هنگام رژیم های کاهش یا افزایش وزن انجام دهید، برنامه غذایی مناسب با در نظر گرفتن گروه خونی خودتان دریافت کنید تا آسان تر به هدف تان برسید.

گروه خونی عاملی موثر در رژیم های غذایی

گروه خونی عاملی موثر در رژیم های غذایی

کاهش وزن تنها با خوردن غذاهای لذیذی که مطابق خواسته و میل ما باشد ممکن است. پیش از هر گونه اقدامی باید وضعیت بیوشیمیایی خود را در نظر بگیریم و بفهمیم که بدن ما چگونه از مواد غذایی که دریافت می کند، استفاده کرده و آن ها را تجزیه می نماید. همان طور که شکل ساختار دی ان آ و اثر انگشت انسان ها با یکدیگر متفاوت است، به همان گونه نیز روش های تغذیه افراد با هم متفاوت می باشد و این تفاوت ها ناشی از فاکتورهای متفاوتی است که به وضوح مشخص می شود.

پس نمی توانیم همه ی افراد در یک جایگاه یکسانی قرار دهیم. بعضا ما شاهدیم که با مصرف مواد غذایی که در برخی افراد منجر به لاغری و کاهش وزن شده، نتیجه ی کاملا برعکس می گیریم، با در نظر گرفتن تفاوت ها بر حسب گروه خونی این امر تعجب آور نیست.

 

همچنین بخوانید:  کاهش وزن در گروه های خونی مختلف

 

گروه خونی، کلید رسیدن به وزن ایده آل :

انسان های متفاوت به تغذیه ای متفاوت نیاز دارند. گروه خونـی کلمه ی رمزی است که برای دستیابی به سلامت و وزن ایده آل به آن نیازمندیم و تاکنون آن را نادیده گرفته ایم. گروه خونی کلید رمزی است که برای دستیابی به راز سلامت، درمان بیماری ها، طول عمر، سرزندگی، شادابی جسم و حتی توانایی و آرامش روحی به آن نیازمندیم. این فاکتور نادیده گرفته شده، نقش مهم و حیاتی در زندگی ما بازی می کند. واضح ترین فرق در افراد مختلف، تفاوت میزان مقاومت و ایمنی است که در بین صاحبان گروه خونی گوناگون دیده می شود.

یکی از پزشکان سرشناس ایالت متحده (دکتر آدامو) بر روی هزاران بیمار روش های تغذیه ای مشخصی را آزمایش کرده و مثبت و منفی بودن نتایج را بررسی نموده و ارتباط تغذیه را با گروه خونی به اثبات رسانده اند.

برای دارندگان گروه خونی او گوشت یک منبع تغذیه بی نظیر است. افراد این گروه انرژی خود را از پروتئین حیوانی تامین می کنند، اما تحمل گلوتن (اسید آمینه ای که در گندم یافت می شود) برای آن ها دشوار است.

افراد گروه خونی آ به جای گوشت انرژی مورد نیاز خود را از پروتئین های گیاهی به سهولت تامین می کنند و از شیر و محصولات آن به دلیل مشکلات ناشی از عدم هضم کامل آن باید دوری کنند.

افراد گروه خونی ب قادر به مصرف هر نوع ماده ی غذایی هستند. به همان اندازه که گوشت برای آن ها مفید است شیر و سبزیجات نیز برای آنان قابل استفاده است.

افراد گروه خونی آ ب بسیار حساس بوده و بایستی با در نظر گرفتن حد تعادل از تمام مواد غذایی به طور مختلط اما مناسب استفاده کنند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون ضد نفخ را با خواص از بین برنده نفخ، بادشکن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0