topNotif

گوی ماساژ (توپ سنگ نمک) یک عددی

شناسه این محصول : 128246
موجودی و قیمت این محصول بروز می‌باشد.
پس از انتخاب لیست زیر، قیمت نمایش داده میشود

نام محصول: گوی ماساژ (توپ سنگ نمک)

خواص: کاهش اضطراب و استرس، بهبود دردهای عضلانی و مفاصل، لایه بردار و اسکراب ملایم پوست، سم زدایی قوی و تولید انرژی، افزایش گردش جریان خون، بهبود قند خون (دیابت)، سفت شدن و استحکام عضلات، جوانسازی پوست صورت، رفع خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه، اصلاح گودی کمر، اصلاح کف پای صاف، فرم دهی به بدن و رفع سلولیت، تنظیم و بهبود خواب و … 

سایز: 3، 5، 6 (با پایه و بدون پایه)

بروزرسانی شده در تاریخ 9 اردیبهشت 1403

گوی ماساژ (توپ سنگ نمک) یک عددی

سنگ نمک به دلیل داشتن یون های سدیم مثبت و کلر منفی دارای خاصیت یونیزاسیون است. این خاصیت سنگ نمک از مهم ترین خواص آن به شمار می آید و موجب افزایش انرژی در بدن و فضای بیرون می شود.

یکی از پرکاربردترین اشکال سنگ نمک معدن، گوی های نمکی هست که به شکل دایره تولید و امروز در صنعت ماساژ برای ایجاد آرامش بدن و تسکین ذهن استفاده می شوند. استفاده از گوی نمک با توجه به اینکه خاصیت ضدعفونی کننده دارد، موجب افزایش جریان هوا و تصفیه آن می شود و در خیلی از مکان ها به عنوان دکور از آن استفاده می کنند.

ابعاد گوی های ماساژ سنگ نمک طبق اهداف مشتری در سایزهای 3،5 و 6 موجود می باشد و در صورت تمایل می توانید برای هر کدام از گوی ها، از منوی کشویی بالای صفحه، پایه نیز سفارش دهید.

گوی سنگ نمک چیست؟

سنگ های نمک را پس از استخراج از معادن می توان به شکل های متفاوت تراشید و تولید کرد. یکی از زیباترین اشکال سنگ نمک، گوی های نمکی است. همانطور که از نام آن پیداست، گوی های (توپ) نمک از سنگ معادن ایران یافت می شود. توپ های نمکی به دلیل خاصیت های بسیاری که دارد بعنوان شفابخشی و تعادل ذهن و بدن شناخته شده است.

مزایای استفاده از توپ های ماساژ با نمک به همین جا ختم نمی شود. نمک حاوی بیش از 80 ماده معدنی و عناصر کمیاب از جمله منیزیم، پتاسیم و کلسیم است که همگی برای حفظ سلامت پوست، ماهیچه ها و استخوان ها ضروری هستند. این مواد معدنی می توانند به بهبود گردش خون و کاهش التهاب کمک کنند.

نحوه استفاده از گوی نمک

  1. کسانیکه دردهای کمر ناشی از کارهای نشسته، گودی کمر، صافی کف پا دارند، گوی ماساژ را در کف پا بغلتانند و روزانه به مدت 5 دقیقه هر پا به طور ایستاده انجام دهند، بسیار اثر بخش و همچنین موجب افزایش جریان خون و کاهش التهابات پا می شود.
  2. جهت ماساژ عضلات گردن به آرامی توپ های ماساژ را به سمت بالا و پایین گردن بچرخانید تا تنش در این عضلات آزاد شود. این می تواند به کاهش تنش در عضله گردن که اغلب با سردردهای تنشی همراه است کمک کند.
  3. امروزه اکثر پزشکان ارتوپد و فیزیوتراپیست ها اثربخشی توپ های ماساژ را در کاهش سفتی عضلانی، افزایش دامنه حرکتی، افزایش عملکرد عضلانی، جلوگیری از آسیب عضلانی، گرم کردن بدن تایید می کنند.

توجه: برای اثربخشی بیشتر سنگ های ماساژ خود را در مایکروویو یا روی شوفاژ گرم کنید یا در فر به مدت 1 دقیقه با حرارت ملایم گرم کنید. سنگ های ماساژ را نیز می توان در یخچال یا فریزر سرد کرد تا ماساژ خنک کننده عالی داشته باشد.

برای بهترین نتیجه، بعد از حمام یا دوش آب گرم زمانی که پوست شما نرم و هیدراته است استفاده کنید.

نقش نمک درمانی بر سلامت و آرامش اعصاب

علاوه بر فواید فیزیکی، ماساژ با توپ های نمکی  نیز می توانند به تقویت آرامش و کاهش استرس کمک کنند. حرکات چرخشی ملایم و رایحه تسکین دهنده نمک می تواند به آرامش ذهن شما و کاهش تنش کمک کند و آن را به ابزاری عالی برای کسانی که از اضطراب یا بی خوابی رنج می برند تبدیل می کند.

جالب است بدانید که علاوه بر خواصی که گفته شد، می توانید از گوی نمک در طبخ غذا نیز استفاده کنید. توپ های نمک یک راه سالم عالی برای طبخ غذاهای دریایی با طعم عالی است. به سادگی یک توپ را در آب جوش بیندازید و غذای دریایی مورد علاقه خود را اضافه کنید. طعم آن هیجان انگیز است و درست مانند غذاهای دریایی شما که مستقیماً از دریا روی بشقاب شما می پریدند.

تمام خواص و مزایای استفاده از گوی ماساژ سنگ نمک

با توجه به اینکه گوی های ماساژ از سنگ نمک معدن تولید می شوند، دارای خواص معدنی غنی و مواد لازم بدن انسان می باشد و سرشار از کلرید سدیم، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، آهن، منگنز، روی … می باشد. نمک چون به طور طبیعی گرم و خشک هست برای بدن بسیار مفید می باشد. مزایای گوی ماساژ به شرح ذیل می باشد:

  1. کاهش اضطراب و استرس
  2. بهبود دردهای عضلانی و مفاصل
  3. کاهش درد و التهابات بدن هنگام بیدار شدن
  4. لایه بردار و اسکراب ملایم پوست
  5. سم زدایی قوی و تولید انرژی
  6. افزایش گردش جریان خون
  7. بهبود قند خون (دیابت)
  8. افزایش آرامش ذهن و بدن
  9. سفت شدن و استحکام عضلات
  10. جوانسازی پوست صورت
  11. رفع خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه
  12. اصلاح گودی کمر
  13. اصلاح کف پای صاف
  14. فرم دهی به بدن و رفع سلولیت
  15. مخصوص ماساژهای ورزشی و پرفشار
  16. تنظیم و بهبود خواب
  17. کمک به تحریک نقاط ماشه ای در عضله
  18. منجر به آزاد شدن اسید لاکتیک و دفع سموم بد موجود در بدن
  19. ماساژ با گوی های نمکی حسی جدید و لذت بخشی رو به عضلات شما هدیه می دهد.

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت راهنمایی بیشتر جهت خرید محصول، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و تماس با ما، اقدام نمایید.

امتیاز محصول
5.00 از 4 رای
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.

وزن 150 گرم
نام محصول

گوی ماساژ (توپ سنگ نمک)

نوع بسته بندی

پاکت

توصیه ها

در جای خشک و خنک نگهداری شود

سایز

3, 3 با پایه, 5, 5 با پایه, 6, 6 با پایه

محصولات تخفیفی

محصولات مرتبط

0