کاسه نارگیل خشک 200 گرمی

شناسه این محصول : 137168
موجودی و قیمت این محصول بروز می‌باشد.
69,900 تومان

موجود در انبار

نام محصول: کاسه نارگیل

کاربرد: برای تهیه پودر نارگیل و روغن نارگیل، استفاده در ماسک های پوست و مو و…

وزن: 200 گرم

بروزرسانی شده در تاریخ 20 مهر 1403

کاسه نارگیل خشک

میوه نارگیل را همه می شناسید. این میوه با اندازه ای بزرگ و دارای رنگی قهوه ای و مودار از درخت برداشت می شود. برای استفاده از نارگیل، ابتدا پرزهای آن کنده می شود، سپس این میوه گرد به دو نیم تقسیم می شود. شیره درون میوه نارگیل را می گیرند و آن را خشک می کنند. در اصل کاسه نارگیل خشک از همین نیمه ها تشکیل می شود.

کاسه نارگیل به طور استاندارد خشک می شود تا رطوبت درون آن سبب جذب میکروب و رشد آن ها نشود. از طرفی بعد از خشک شدن، نگهداری آن ها راحت تر می شود.

در کشورهایی مانند سریلانکا، اندونزی و سایر کشورهایی که آب و هوای استوایی دارند بیشترین تولید نارگیل انجام می گیرد.

موارد استفاده از کاسه نارگیل

پودر نارگیل چرب یا خشک

به صورت کلی نارگیل را ابتدا پودر می کنند، بعد به یکی از دو صورت چرب یا خشک فرآوری و خشک می شود و بعد از آن استفاده می کنند.

روغن نارگیل

در بعضی موارد مراکز بزرگ دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و… نارگیل قاب را برای گرفتن روغن آن تهیه می کنند. از روغن نارگیل نیز استفاده های فراوانی می شود. این روغن در صنایع غذایی، ساختن ماسک های پوست و مو و استفاده های دارویی موارد استفاده مختلف دارد.

خواص کاسه نارگیل برای بدن

نارگیل خشک منبعی از چربی های سالم است که در درجه اول تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط هستند. MCT ها به راحتی توسط بدن جذب می شوند و می توانند منبع سریع انرژی باشند. اعتقاد بر این است که این چربی ها از متابولیسم حمایت می کنند و به سیری کمک می کنند.

نارگیل خشک در حالی که کربوهیدرات و قند کمی دارد، سرشار از مواد مغذی ضروری است. حاوی مواد معدنی مهمی مانند منگنز، مس و سلنیوم است که در عملکردهای مختلف بدن از جمله سلامت استخوان، حمایت ایمنی و دفاع آنتی اکسیدانی نقش دارند.

نارگیل خشک دارای فیبر غذایی است که از سلامت گوارش حمایت می کند و به حفظ حرکات منظم روده کمک می کند. فیبر همچنین می تواند به احساس سیری کمک کند، و آن را به یک جزء مفید بالقوه برای کسانی تبدیل می کند که وزن خود را کنترل می کنند.

نارگیل در اشکال مختلف حاوی آنتی اکسیدان هایی است که ممکن است به خنثی کردن رادیکال های آزاد مضر در بدن کمک کند. این آنتی اکسیدان ها به سلامت کلی سلول کمک می کنند و به طور بالقوه می توانند استرس اکسیداتیو را کاهش دهند.

نارگیل به دلیل فواید آن در مراقبت از پوست و مو مشهور است. چربی های سالم موجود در نارگیل خشک می تواند تغذیه و رطوبت پوست و مو را تامین کند و آن را به یک عنصر محبوب در محصولات آرایشی و زیبایی تبدیل کند.

علاوه بر این، نارگیل خشک یک آفتاب پرست آشپزی است که به طور یکپارچه از صبحانه به شام ​​و از شیرینی به شور تبدیل می شود. طعم، بافت و کمی شیرینی طبیعی به غذاهایی مانند کاری، محصولات پخته شده، اسموتی ها و غلات اضافه می کند.

نارگیل خشک حاوی اسیدهای آمینه ضروری است، بلوک های سازنده پروتئین که بدن برای فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف، از جمله ترمیم بافت و تولید هورمون به آن نیاز دارد.

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت راهنمایی بیشتر جهت خرید محصول، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و تماس با ما، اقدام نمایید.

امتیاز محصول
5.00 از 1 رای
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.

وزن 200 گرم
نام محصول

کاسه نارگیل

نوع بسته بندی

کاغذی / پاکتی

توصیه ها

در جای سرد و خشک نگهداری شود

محصولات تخفیفی

محصولات مرتبط

0