شرایط و قوانین
شرایط و قوانین
تاریخ بروزرسانی 1399/09/16
❊ ارسال برای تهران به دو شیوه امکان پذیر می باشد.
-
- ارسال توسط پیک موتوری شرکت که در بازه زمانی انتخابی، تحویل خواهد شد. (لازم بذکر است که این گزینه شامل خدمات نبوده و تحویل بسته فقط تا درب اصلی ساختمان می باشد.)
- ارسال توسط اسنپ (اسنپ، الوپیک)، اگر قبل از ساعت 17:00 باشد و در روز کاری سفارش ثبت و پرداخت شود، در همان روز ارسال می گردد. حداکثر بازه زمانی از زمان پرداخت تا ارسال 3 ساعت می باشد.(این نکته قابل ذکر است که در برخی موارد، هزینه ارسال فوری به دلیل مسافت طولانی، ممکن است بیشتر از وجه پرداختی باشد که در اینصورت همکاران ما در قسمت لجستیک با شما تماس خواهند گرفت و خریدار موظف به پرداخت مابه التفاوت هزینه ارسال خواهد بود؛)
❊ فروش به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود و بسته شما توسط مامورین توزیع عطارک یا سفیر اسنپ و مامورین پست تحویل شما می گردد.
❊ سفارشات سایر شهرها و شهرک ها و مناطق اطراف تهران که جزو تهران نمی باشند مانند: افسریه، گرمدره، شهریار، شهر ری و… از طریق پست ارسال می گردد. (نوار بزرگراه آزادگان به سمت شمال تهران محدوده طرح پیک شرکت بوده و خارج از بزرگراه آزادگان ارسال پست میباشد.)
❊ تمامی محصولات با بسته بندی های مخصوص عطارک به صورت محرمانه برای مشتریان ارسال می گردد و تا زمانی که بسته باز نشود، محتوای آن مشخص نخواهد شد.
❊ زمان تحویل بسته به شهرستان بین 3 تا 6 روز کاری (از زمان تحویل بسته به پست) می باشد. در روش پست پیشتاز، زمان تحویل بسته به مشتری، نسبت به دوری و نزدیکی مقصد، بین 24 الی 72 ساعت، متغیر می باشد.
❊ پس از دریافت سفارش، از طرف عطارک برای تایید و یا ارسال سفارش و … با مشتری تماس گرفته نمی شود. تغییر وضعیت سفارشات فقط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین می توانید جهت پیگیری آخرین وضعیت سفارشات خود از این لینک استفاده نمایید. پیگیری سفارشات
❊ پرداخت در محل تنها با پیک موتوری امکان پذیر بوده و این روش برای شهرستان ها و ارسال های فوری امکان پذیر نمی باشد. این مورد در حال حاضر بدلیل شیوع کرونا غیرفعال گردیده است.
❊ محصولات مطابق تصویر وب سایت ارسال می گردد.
❊ سفارشات از یک نوع محصول و بالای یک عدد، به صورت جمعی درون یک پاکت بسته بندی و ارسال می گردد. (در صورتیکه شما دو بسته 50 گرمی نعنا خرید کرده باشید، یک بسته 100 گرمی نعنا ارسال خواهد شد؛ در صورت تمایل به دریافت دو بسته نعنا، لطفا در قسمت یادداشت سفارش، توضیحی در این مورد بنویسید و یا با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید)
❊ لطفا در تکمیل آدرس گیرنده و تعیین موقعیت مکانی (برای شهر تهران)، کاملا دقت نمایید و آدرسی دقیق با جزییات کامل را وارد نمایید، در صورت مجهول بودن آدرس و برگشت خوردن بسته، هزینه ارسال مجدد به عهده سفارش دهنده خواهد بود.
❊ خریدار محترم، لطفا در انتخاب محصول دقت داشته باشید، در حال حاضر تحت هیچ شرایطی محصول فروخته شده قابل برگشت یا تعویض نمی باشد. لذا دقت کافی در انتخاب محصول مورد نیاز توصیه می شود.
❊ با توجه به درخواست های مکرر مشتریان عزیز تاکید می کنیم که در مورد مصرف گیاهان دارویی، هیچ گونه توصیه، نسخه و تجویزی نداریم؛ چرا که با در نظر گرفتن طبع و مزاج، نوع بیماری، جنسیت و …، روش و مقدار مصرف گیاهان و محصولات در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است و حتما باید با تجویز پزشک طب سنتی مصرف شود. فروشگاه عطارک تنها در زمینه عرضه و فروش این محصولات فعالیت می کند نه بیشتر و استفاده خودسرانه از هیچکدام از اقلام و محصولات فروشگاه عطارک را توصیه نمی کنیم.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه: از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. عطارک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت عطارک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. اعتبار پیش فاکتور صادر شده تا 24 ساعت می باشد؛ در صورت واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از مدت زمان 24 ساعت و بدون هماهنگی با بخش فروش، اگر جنس تغییر قیمت داشته باشد واریز ما به التفاوت مبلغ به منظور قطعی شدن سفارش الزامی می باشد.
عطارک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در عطارک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای عطارک محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
عطارک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای عطارک محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت عطارک، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای عطارک محفوظ است. عطارک در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت عطارک میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، عطارک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند؛ تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
امکان پرداخت در محل وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
از آنجا که عطارک یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهایی که به صورت محدود شامل تخفیف ویژه هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که عطارک هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
لغو سفارشات
مشتری تا قبل از ارسال مرسوله و یا تغییر وضعیت سفارش به حالت “آماده سازی” می تواند سفارش را بدون ارائه هیچ دلیلی لغو کند و مبلغ را با کسر کارمزد انتقال، دریافت کند.
در صورتی که سفارش ارسال شده باشد مشتری باید بدون باز نمودن درب بسته با بخش پشتیبانی جهت عودت مرسوله هماهنگ کند و در صورتی هزینه سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد که سلامت محصول از طرف تیم فنی اعلام شود. هزینه عودت بسته بر عهده مشتری می باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
عطارک همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد و ارسال همه مرسولات از طریق پست، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. به منظور کاهش خسارت و صدمات احتمالی، عرقیات گیاهی حتی الامکان در بسته بندی پت عرضه می گردد.
هر نوع شکستگی و خورد شدگی محصول ارسالی در طی ارسال با پست یا باربری به عهده سفارش دهنده بوده و عطارک هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای عطاری آنلاین عطارک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای عطارک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات عطارک اقدام کند. همچنین از آنجا که عطارک یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط عطارک از شرکتهای معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با عطارک همکاری میکنند و محصولات خود را به واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند.
خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و عطارک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
خدمات پس از فروش عطارک تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که بسته بندی محصولات بصورت پلمپ باقی مانده باشند و همچنین وقت تعیین شده (24 ساعت بعد از تحویل کالا) برای برگشت کالا به اتمام نرسیده باشد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات عطارک استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به عطارک ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که عطارک به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای عطارک از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی خدمات و سرویسهای ویژه یا محصولات تازه، امکان دارد عطارک برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه عطارک را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 09120030980 تنها شمارههایی است که عطارک از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه عطارک را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان عطارک، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام عطارک است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@attarak.com اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
عطارک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. عطارک متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت عطارک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات عطارک، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط عطارک جزئی از اموال عطارک محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار عطارک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای عطارک محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط عطارک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار عطارک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت عطارک و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای عطارک محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات عطارک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.attarak.com و www.attarak.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت عطارک هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.attarak.com و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در عطارک، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات عطارک با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمیآیند. عطارک در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچوجه به معنی تایید فنی عطارک دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
کاربران ارسالکننده نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر میشود.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید
کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از عطارک را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان عطارک (شماره تلفن 09120030980) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@attarak.com ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس info@attarak.com ارسال کنید.
محتوا
© کلیه محتویات سایت عطارک شامل قانون حق تکثیر شده و به وب سایت عطارک تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در عطارک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در عطارک قیمتهای خرده فروشی است که غالباً به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، عطارک نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، عطارک موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
نمایندگی
عطارک در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی عطارک اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، عطارک هیچ گونه مسئولیتی ندارد. عطارک خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.