پرسش و پاسخ
فروشگاه عطارک، بزرگترین عطاری آنلاین در ایران
در پایین سوالات و جواب های مطرح شده بسیاری از شما عزیزان با پشتیبانی یادداشت گردیده که به احتمال زیاد سوالات خیلی از شما عزیزان است
در صورت پیدا نکردن جواب سوال مدنظرتان با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه بالا (شروع فعالیت از سال ۱۳۹۴)، تجربه و محتوای غنی وب سایت عطارک، دارا بودن نمادهای دولتی، به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد و کسب و کار اینترنتی دارای نماد رسمی به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان ها قرار می گیرد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت عطارک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین عطارک با سابقه درخشان و تحویل موفق سفارشها به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو نزد مشتریان، شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد و جالب عطارک لذت ببرید.
آیا برای خرید از سایت شما، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، شما بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و سفارشتان را تکمیل کنید، اما برای بررسی سوابق خرید و پیگیری کالاهای سفارشی فعلی تان و … بهتر است با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در عطارک شما میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید.
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
– در جریان فروشهای ویژه، تخفیفات قرار گیرید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری” در بخش “حساب کاربری من” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
برای تغییر ایمیل با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@attarak.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل و یا تلفن همراهی که در زمان ثبت نام خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر مشخصات خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدیدی ثبت نام کنید.
آیا امکان لغو دریافت خبرنامه از عطارک را دارم؟
در قسمت پایین هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، ایمیلی دریافت نکرده ام؟
شما می توانید برای بازیابی رمز خود از پیامک نیز استفاده نمایید و همچنین لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) و یا جونک (junk) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
برای انتخاب و خرید در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش تولید محتوای عطارک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصول در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در عطارک دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه کالاها، مطالعه نقد و بررسی و ویژگی های محصول، اطلاعات بدست آورید. در صورت داشتن سوالات بیشتر شما می توانید در ساعات اداری با شماره مندرج در قسمت تماس با ما، با مشاوران عطارک مشورت نمایید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از عطارک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله.
پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید و ثبت سفارش در مرحله پایانی و قبل از پرداخت وجه گزینه ارسال به آدرس دیگر را انتخاب کرده و آدرس کامل شخص مورد نظر به همراه کدپستی وارد کرده و در پایین صفحه پرداخت را انجام نمایید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
عطارک با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع و همچنین از طریق این لینک نیز می توانید وضعیت سفارش خود را نیز پیگیری نمایید.
توجه داشته باشید که 985000131911 تنها شمارهایی است که عطارک از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان عطارک، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام و برند عطارک است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@attarak.ir اطلاع دهید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شده، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش را دارا هستند که در سایت عطارک با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند تغییر فصل و کمبود موقت محصولی، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها مشخص نیست، با این حال عطارک تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت عطارک، از سرویس “ ” که در صفحه محصول و در زیر تصویر آن محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در عطارک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش می باشند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
میتوانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
اما پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پشتیبانی عطارک تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش عطارک با شما تماس خواهند گرفت.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است مشتریان محترم سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. اما اگر سفارش اینترنتی برای شما مشتری گرامی فراهم نبود، میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و روند سفارش را تلفنی انجام دهید.
مبلغ سفارشم را چطور میتوانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت عطارک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت عطارک برای همه کاربران وجود دارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت عطارک امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از عطارک بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. که وجود https باعث می شود قسمت سمت چپ آدرس یک قفل کوچک و یا رنگ سبز نمایش داده شود.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
– در موارد مشکوک در میان صفحه پرداخت می توانید با رفرش کردن (تازه کردن) کد کپچا نیز از صحت واقعی بودن صفحه و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل و کالای سفارشی متفاوت است. و درضمن شما از طریق پیامک و ایمیل از لحظه لحظه وضعیت کالا مطلع خواهید شد
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشهایی که قبل از ساعت 8:00 ثبت گردند، پس از طی مراحل پردازش، در همان روز تحویل اداره پست میشوند. و اگر بعد از ساعت مذکور ثبت شوند، فردای کاری آن روز ارسال خواهد شد.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست سفارشی یا پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پستی را در آدرس زیر وارد کنید: tracking.post.ir
آیا قیمت محصولات در سایت عطارک بروز هستند؟
بله، عطارک به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت را کنترل و بروز رسانی میکند. و همچنین سعی شده تمامی قیمت های درج شده برای رفاه حال مشتریان عزیز از قیمت بازار پایین تر باشد.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای عمده قیمتها متفاوت خواهد بود؟
بله، برای خریدهای با تعداد بالا و خریدهای عمده ایی تخفیفات خوبی را لحاظ میکنیم. جهت اطلاع، با پشتیبانی تماس بگیرید.
آیا عطارک در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
عطارک در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش از طریق دفتر تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@attarak.ir به ما اطلاع دهید.
برای خرید تنها باید به عطاری آنلاین عطارک مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.