گریپ فروت چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

2135 بازدید
30 آبان 96
سمانه
,,

گریپ فروت چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

رژیم گریپ فروت از سال 1941 ابداع شده است و از جمله اولین رژیم های موثر برای لاغری و کاهش وزن بود که به مردم معرفی شد. مصرف گریپ‌ فروت مزایای بسیاری در جهت لاغری و تناسب اندام دارد که با قرار دادن آن در یک رژیم غذایی مناسب و سالم می توانید سریع تر به هدف نهاییتان دست پیدا کنید زیرا این میوه یک کاهنده اشتها است و در مقابل سایر مواد و میوه ها عملکرد بسیار خوبی در کاهش اشتها خواهد داشت و هم چنین مقادیر زیادی از فیبر موجود در آن می‌تواند حس گرسنگی را کمتر کند.

اگر طبق این رژیم شگفت انگیز پیش بروید می توانید انتظار داشته باشید که در مدت 9 روز 9 پوند (حدود 4 کیلو) از وزن تان کاسته شود. زیرا گریپ فروت دارای شاخص گلیسمی پایین است. در نتیجه قند خون را آرام تر آزاد می کند و سبب کاهش وزن می شود. غذای عمده این رژیم را مرغ و گوجه فرنگی تشکیل می دهد، با این وجود رژیم تان به این غذاها محدود نمی شود. صورت غذایی این رژیم دارای توازنی است که به شما این امکان را می دهد از سبزیجات، میوه ها،سالاد و گاه گاهی نیز ساندویچ استفاده کنید.

آنچه لازم است قبل از شروع رژیم یادآوری کنیم این است که تحت هیچ شرایطی از مشروبات الکلی استفاده ننمایید زیرا کاهش وزن را به میزان قابل توجهی کند می کند، لذت بردن از برنامه غذای تان یکی از مواردی است که موفقیت رژیمتان را حتمی می کند.

 

رژیم لاغری گریپ فروت

رژیم لاغری گریپ فروت

 

برنامه غذایی گریپ فروت :

ضمن مرور برنامه های غذایی مختلف، گاهی ممکن است در دستورالعمل مقدار معینی از یک غذا خواسته شده باشد اگر به آن مقدار مورد نیاز دسترسی ندارید نگران نباشید، مثلا اگر در جای معینی 125 گرم استیک مورد نیاز بود و شما 150 گرم در اختیار داشتید اگر مقدار اخیر را مورد مصرف قرار دادید آسمان به زمین نمی آید، و هنوز رژیم شما معتبر است اگر چه در مجله بازار در آن میزان و مقدار مصرف دقیق بعضی از غذاها را منتشر ننموده است ولی من این اطلاعات را تهیه کرده ام با این وجود چون این رژیم غذایی از نوع کم کالری است و نه از نوع کم کربوهیدرات، همیشه مقدار کالری مصرفی را محسابه کنید.

 

همچنین بخوانید:  رژیم مخصوص برای بانوان کارمند

 

برنامه روزانه رژیم لاغری گریپ فروت

صبحانه : برای صبحانه هر روز صبح یک عدد گریپ فروت متوسط، یک فنجان قهوه سیاه یا چایی داغ میل نمایید.

نهار : اگر چه در اینجا حق انتخاب دارید ولی تاکید می نمایم که فقط از غذاهای توصیه شده مصرف نمایید، 2 عدد تخم مرغ بزرگ و 3 عدد نان بیسکویت نمک دار، حدود 60 گرم گوشت مرغ و 30 گرم ساندویچ پنیر با نان چاودار، 2 قطعه گوشت بره و یک فنجان گوجه فرنگی پخته شده به همراه نان برشته را می توانید استفاده کنید.

دسر : برای دسر می توانید مقداری سبزی و مقداری دسر دلخواهتان یا یک عدد سیب را میل نمایید.

شام : شام از تنوع بیشتری برخوردار است، این غذاهای اصلی طوری انتخاب شده اند که از کالری کمتری برخوردار باشند، حدود 150 گرم استیک، سالاد گوجه فرنگی و یک فنجان لوبیا سبز، دو قطعه گوشت گوسفند به وزن حدود 135 گرم، سالاد کاهو و خیار و یک عدد گوجه فرنگی قاچ شده، گوشت گاو بدون چربی، سالاد (برگ های کاهو یا هرچیز دیگری که دوست دارید)

غذاهای غیر مجاز : کره، مایونز، سس گوجه فرنگی، سس استیک یا ادویه جات پر کالری. اما مجاز هستید که هر قدر میل دارید آب و آبمیوه طبیعی استفاده کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

قرفه القرنفل را با خواص تقویت عمومی بدن، تقویت نیروی جنسی، درمان فلج و لقوه و صرع و امراض دستگاه عصب، تسکین درد مفاصل، مقوى معده و كبد سرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0