topNotif

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

3220 بازدید
02 فروردین 00
مروارید
,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

قد یکی از نشانه های زیبایی در خانم ها و آقایان است زیرا جذابیت و ظرافت بیشتری به شکل ظاهری افراد می بخشد. راه های طبیعی وجود دارد که می توان تا طول چند سانتی متر، قد را افزایش داد حتی اگر از سن مشخص شده گذشته باشد. در این مقاله، ما در مورد تمرینات افزایش قد و اینکه چگونه قد بلند شویم ، صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید؛

 

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

 

10 ترفند برای افزایش قد

چندین تمرین برای افزایش قد وجود دارد، از جمله:

1. تمرین بارفیکس

ورزش بارفیکس به بلند كردن آرام ستون فقرات و افزايش فاصله بين مهره ها كمك مي كند و يك روش ساده براي كشيدن بازوها، پشت و پاها نيز مي باشد. اين تمرين با نگه داشتن يك ميله بلند برای بیست ثانیه انجام مي شود.

2. ورزش کششی ستون فقرات

ورزش کششی ستون فقرات با رعایت موارد زیر انجام می شود:

روی زمین دراز بکشید، سپس پاهای خود را باز کنید، به طوری که در عرض شانه ها قرار گیرند، در حالی که شانه ها را آرام نگه داشته اید. نفس عمیق بکشید، سپس بازوها را به سمت جلو دراز کرده و به جلو خم کنید و سعی کنید کف پاها را لمس کنید و 10 الی 15 ثانیه در این وضعیت بمانید. تمرین را 3 الی 4 بار تکرار کنید.

3. تمرین ژست کبرا

روی شکم دراز بکشید و سپس با تکیه بر هر دو دست تن خود را بالا بیاورید. این تمرین با هدف افزایش قد انجام می شود، بنابراین باید 3-4 بار تکرار شود و برای یک بازه زمانی بین 5 تا 30 دقیقه ای تکرار شود.

 

همچنین بخوانید: غذاهای مفید برای رشد کودکان و حفظ سلامت و افزایش هوش آن ها

 

4. شنا کردن

شنا یکی از موثرترین راه ها برای افزایش قد است و حرکت دست و پاها به افزایش قد کمک می کند، علاوه بر این، در کاهش درصد چربی بدن نیز موثر است. این کار را حداقل پنج ساعت در هفته انجام دهید.

5. تمرینات یوگا

برای افزایش قد شما می توانید برخی از تمرینات یوگا را انجام دهید که به افزایش قد کمک می کنند، این ورزش با ایستادن صاف، نگه داشتن دست ها در دو طرف و تنفس طبیعی انجام می شود، سپس روی پای چپ ایستاده و پای راست را خم کنید و آن را روی زانوی چپ قرار دهید و بازوها را بالای سر برده و این وضعیت را برای چند ثانیه در طول روند تنفس حفظ کنید، این تمرین به تقویت عضلات و تحریک غده هیپوفیز (که مسئول تولید هورمون رشد می باشد) کمک می کند.

6. بسکتبال و والیبال 

انجام ورزش بسکتبال به دلیل پرش مداوم برای افزایش قد بسیار عالیست.

والیبال نیز به دلیل استفاده از حرکات کششی، قد را افزایش می دهد.

7. طناب پرش

که فشار اضافی به بدن وارد می کند و منجر به کشیدگی بدن و افزایش قد می شود.

 

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

چگونه قد بلند شویم / 10 ترفند برای افزایش قد

 

8. خم شدن افقی

صاف بایستید و سپس خم شوید و سعی کنید با انگشتان دو دست، زمین را لمس کنید. این ورزش انعطاف پذیری ستون فقرات را افزایش می دهد.

9. دوچرخه سواری

دوچرخه سواری باعث افزایش استقامت و همچنین تقویت هورمون رشد می شود.

10. سایر راه های افزایش قد

برخی از راه های افزایش قد عبارتند از:

  • خوردن یک رژیم غذایی یکپارچه با تاکید بر ناهار، عناصر لازم بدن را برای افزایش رشد و قد، فراهم می کند، زیرا بر روی ترشح هورمون های رشد تاثیر می گذارد.
  • افزایش مصرف غذاهای حاوی کلسیم مانند: شیر و تخم مرغ و همچنین تمرکز بر مصرف گوشت و مواد حاوی ویتامین دی، مانند: ماهی برای افزایش قد مفید می باشد.
  • خواب شبانه هشت تا ده ساعت برای نوجوانان، زیرا خوابیدن به این روش باعث کاهش فشار به ستون فقرات و در نتیجه افزایش قد می شود و همچنین باعث افزایش تولید هورمون های رشد در خواب می شود. 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

چای سفید را با خواص درمان سردرد، کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی، افزایش انسولین، پیشگیری از آلزایمر، پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش وزن، پیشگیری و درمان سرطان، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0