topNotif

چگونه اندامی مثل مدل ها داشته باشیم

6573 بازدید
16 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

تکانی به خودتان بدهید تا اندامی زیبا داشته باشید !

چگونه اندامی مثل مدل ها داشته باشیم

به دلیل کاهش یافتن توده عضلانی، بدن شل و افتاده می شود. البته کم تحرکی و نداشتن فعالیت های ورزشی و تمایل خود به خود بدن به قوز کردن، به ویژه در حالت نشسته نیز این وضع را پدید می آورد. این دو موضوع به توجه فوری و ضروری نیاز دارد، در این مقاله مطالبی در مورد داشتن اندام زیبا را با شما دوستان در میان می گذارم.

عضلات خود را حرکت دهید !

صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید و پیاده به سرکار بروید، اگر مسیرتان دور است می توانید نصف مسیر را با وسیله نقلیه و نیم دیگر آن را پیاده بروید. اگر با خودروی خودتان بیرون می روید آن را کمی دورتر پارک کنید و مقداری از مسیر را پیاده بروید. عادت کنید از پله ها استفاده کنید، نه آسانسور، هفته ای دو الی سه بار زمان صرف ناهار را به کلاس های بدنسازی، شنا یا پیاده روی اختصاص دهید. آنچه را امکان انجام دادنش آسان تر و لذت بخش تر است انتخاب کنید. اگر در منطقه زندگی تان آلودگی هوا کمتر است بهتر است با دوچرخه رفت و آمد کنید. در طول روز عضلات باسن خود را چند بار سفت کنید و این کار را در مورد شکمتان نیز انجام دهید. این کار باعث تقویت عضلات باسن و شکم می شود.

 

چگونه اندامی مثل مدل ها داشته باشیم

چگونه اندامی مثل مدل ها داشته باشیم

 

پیاده روی بهترین داروست !

قدم به پیش بگذارید، سرتان را صاف نگه دارید و منظم نفس بکشید. برای آنکه پشتتان صاف و دستانتان آزاد باشد از کوله پشتی استفاده کنید. کفش کتانی پیاده روی به پا کنید. کفش های مخصوص محل کارتان را در کوله پشتی قرار دهید. برای موثرتر بودن پیاده روی می توانید از مچ بندهایی سنگین دور قوزک پا یا مچ دست استفاده کنید. (در فروشگاه های ورزشی موجود است)

متاسفانه اغلب افراد با شانه های آویزان، کمر خم و شکم بیرون داده پشت میز کارشان می نشینند، وقتی که در سرکار هستید همیشه کمرتان را صاف نگه دارید و شکمتان را تو ببرید. با این کار هم پر انرژی تر و هم جوان تر به نظر می رسید.

 

همچنین بخوانید: چاق شدن صورت با روش های طبیعی و کاربردی

 

آیا می دانستید ؟!

با بالا رفتن سن مقدار کلاژن عضلات کاهش می یابد که اولین آثار آن در بازوها، نزدیک زیر بغل و باسن دیده می شود. برای پیشگیری از این روند بهترین راه ورزش است. پیاده روی به دلایل بسیاری مفید است چون دستگاه تنفسی را تقویت و کمک می کند که به سلول ها اکسیژن بیشتری برسد که در نتیجه آن حالت عضلات بدن محفوظ می ماند. پیاده روی همچنین از تشکیل چربی های زیر پوست بی اندازه پیشگیری می کند، چهل دقیقه پیاده روی روزانه عادت بسیار خوبی است که فرد می تواند تا کهنسالی نیز آن را ادامه دهد.

نکات کلیدی !

پیاده روی بی وقفه به مدت نیم ساعت و با سرعت متوسط باعث سوخت 230 کالری می شود. سعی کنید حتی اگر گران باشد کفش خوب بخرید که نه خیلی سبک و نه سنگین باشد، بند آن را بلند و نازک انتخاب کنید تا بتوانید آن را دور ساق پا گره بزنید که هنگام پیاده روی ایجاد مزاحمت نکند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

کینوا را با خواص تسکین دردهای میگرنی، مقابله با دیابت نوع۲، ضد پیری، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، مقابله با مشکلات گوارشی، لاغر کننده، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0