topNotif

چگونه از جویدن ناخن ها امتناع کنیم

1588 بازدید
08 اردیبهشت 97
سمانه

چگونه از جویدن ناخن ها امتناع کنیم ؟

زیبایی ناخن ها !

جویدن ناخن : ناخن های زیبا می تواند ظاهر شما را حقیقتا تغییر دهد، بنابراین ارزش دارد که به مراقبت صحیح از آن ها بپردازید، مهم است که رژیم غذایی با پروتئین کافی شامل غذاهایی مانند ماهی، تخم مرغ و ماست داشته باشید تا ناخن هایتان محکم و سالم باشند. اگر معمولا به کارهایی می پردازید که دست هایتان زیاد در آب است بعید است بتوانید ناخن های زیبایی داشته باشید زیرا آب معمولا ناخن ها را نرم می کند و موجب شکستن راحت تر آن ها می شود. برای جلوگیری از این امر سعی کنید هنگام انجام کارهای خانه حتما دستکش پلاستیکی به دست کنید تا تماس دست هایتان با آب کمتر شود. امروزه هر کسی می تواند ناخن های بلند و محکم داشته باشد حتی دختران پر مشغله و گرفتار می توانند ناخن هایی زیبا و بسیار بلندتر از آنچه سابقا مقدر بود داشته باشند.

چگونه از جویدن ناخن ها امتناع کنیم !

جویدن ناخن یکی از عادت های روانی است که ترک آن بسیار دشوار است و مسلما تنها شخصی که می تواند کاری در مورد آن انجام دهد خود شما هستید. هیچ کس نمی تواند جلوی ناخن جویدن شما را بگیرد مگر اینکه خودتان حقیقتا بخواهید دست از این کار بردارید، اگر مصمم باشید ترک این عادت خیلی دشوار نخواهد بود.

چگونه از جویدن ناخن ها امتناع کنیم

چگونه از جویدن ناخن ها امتناع کنیم

این روش جالبی نیست که مواد شیمیایی بدمزه به ناخن هایتان بزنید زیرا خیلی راحت می توان آن ها را شست و دوباره جویدن ناخن ها را از سر گرفت. به جای این کار کافیست یک دلیل خوب برای دست کشیدن از آن برای خودتان پیدا کنید، برای بسیاری از دختر ها قشنگ بودن ناخن ها دلیل کافی است. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که احتمالا در میان افراد موفقی که می شناسید کمتر کسی هست که ناخن هایش را بجود، این امر شاید شما را مصمم سازد که دست از این کار بکشید یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا این کار برایتان آسان تر شود این است که تا می توانید ناخن هایتان را زیبا نگه دارید تا دلتان نیاید ظاهر زیبای ناخن هایتان را با جویدن آن ها خراب کنید.

 

همچنین بخوانید:  روش های درمان فرو رفتن ناخن در گوشت انگشت پا

 

چگونه ناخن هایمان را زیبا نگاه داریم !؟

داشتن ناخن های زیبا لذت بخش است هفته ای یک بار به ناخن هایتان برسید و این کار را جزیی از برنامه همیشگی خود قرار دهید. از یک سوهان نرم برای شکل دادن به ناخن هایتان استفاده کنید فقط از یک جهت کار کنید و ناخن ها را از کناره ها به سمت مرکز سوهان بزنید. سر انگشت هایتان را مدتی در یک کاسه آب و صابون گرم فرو برید تا پوست سخت شده روی ریشه ناخن ها نرم شود. سپس انگشتان خود را خشک کنید، به کمک خلال ناخن پوست روی ریشه های ناخن را بردارید یا آن ها را به سمت پایین بفشارید. با چرم جلا دهنده ناخن، ناخن ها را از بالا به سمت ریشه ناخن پرداخت کنید. به دستهایتان کرم دست بمالید اما دقت کنید آن را از ناخن هایتان پاک کنید تا در صورت تمایل بتوانید آن ها را مانیکور کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن آرگان را با خواص مرطوب کننده طبیعی پوست، ضد چروک پوست و جوان سازی صورت، درمان پوست خشک صورت، درمان جوش صورت، لایه برداری و پاک سازی پوست، درمان ترک بارداری، ضد آفتاب طبیعی،رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپیلاسیون، درمان شوره سر، نرم کننده بعد از حمام، محافظت از مو در برابر حرارت، مراقبت مو در زمان شنا، درمان ریزش مو، مراقبت از مو در برابر خورشید، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0