topNotif

پاکسازی کبد با داروهای گیاهی

3088 بازدید
02 شهریور 96
ملیسا
بروزرسانی شده در تاریخ 23 آذر 1400

پاکسازی کبد با داروهای گیاهی

کبد در واقع پالایشگاه بدن می باشد. از این رو در سوخت و ساز بدن و گوارش نقش مهمی را بر عهده دارد. کبد دومین عضو مهم بدن است و وظیفه فیلتر و حذف کردن سموم بدن را از جریان خون دارد. بنابراین اگر شما هم به دنبال داروهای گیاهی برای پاکسازی کبد هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش های طبیعی برای پاکسازی کبد

برای پاکسازی کبد، داروهای گیاهی و روش های طبیعی و ساده ای وجود دارد. مهم ترین نکته این است که شما سبک زندگی خود را اصلاح کنید. برای این که کبـد را پاکسازی کرده و سموم را از بدن دفع کنید تا آن جا که امکان دارد آب بنوشید. نوشیدن آب ساده ترین و مهم ترین راه برای پاکسازی کبد می باشد. این کار ویژگی دیگری نیز دارد. نوشیدن آب باعث می شود که پوست بدن شما رطوبت مورد نیاز خود را حفظ کرده و از خشکی آن جلوگیری می شود.

سبزیجات و میوه جات تازه را فراموش نکنید. میوه و سبزی تازه موجب می شود تا بدن به صورت طبیعی چربی سوزی کرده و سموم بدن به راحتی دفع شود. به علاوه بعضی از سبزیجات مانند هویج شامل بتاکاروتن می باشند. بتاکارتن باعث تحریک سلول های کبدی شده و از کبد در برابر سموم محافظت می کنند.

 

همچنین بخوانید:  سم زدایی کبد و کیسه صفرا با نسخه های موثر گیاهی

 

داروهای گیاهی برای پاکسازی کبد

سیر تازه:

سیر تازه حاوی ترکیبات گوگردی می باشد. این ترکیبات باعث تسویه ی کبد می شود و در نتیجه خروج سموم را از کبد تسریع می کند. به علاوه این که سیر شامل آلیسین و سلنیوم است که این مواد از کبد در برابر آسیب های ناشی از مواد سمی محافظت می کند.

زردچوبه:

زردچوبه موجب افزایش توانایی کبد برای تولید صفرا می شود. از این طریق سموم بدن به راحتی از کبد دفع می شوند.

گیاه خارخاسک:

خارخاسک موجب می شود تا رشد و سلامت سلول های کبدی به خوبی انجام شود. این گیاه موجب می شود تا سنتز پروتئین در کبد بالا رفته و در نتیجه به پاکسازی کبد از سموم کمک می شود.

سرکه سیب:

سرکه سیب یک نوشیدنی فوق العاده مفید است که به راحتی شما را از شر سموم بدن خلاص می‌کنند. از ویژگی های دیگر سرکه سیب این است که  علاوه بر تمیز کردن دستگاه گوارش، موجب صافی و شفافی پوست می شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون کبد را با خواص درمان نارسایی کبدی، خنک کننده بدن، رفع بیماری های کبدی، کنترل چربی کبد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0