topNotif

قبل از خوابیدن این نوشیدنی را از دست ندهید

2305 بازدید
25 بهمن 97
سمانه
,,

این نوشیدنی را قبل از رفتن به تخت خواب بنوشید تا چربی سوزی انجام شود.

قبل از خوابیدن این نوشیدنی را از دست ندهید : طبق تحقیقات انجام شده چاقی شکم باعث ایجاد بیماری های مختلفی همچون سرطان، بیماری قلبی و جنون می شود. به عبارت دیگر اگر شما در حال حاضر زمانی برای مراقبت از سلامت خود کنار نگذارید در پیری مجبورید بیشتر هزینه کنید. نوشیدنی که در ادامه به شما معرفی می شوند شب هنگام باعث چربی سوزی شکم شما می شوند. در کنار این نوشیدنی اگر خواهان کمر باریک، پشت عضلانی و … هستید لازم است برایش زحمت کشیده، ورزش کنید و رژیم متعادلی داشته باشید.

آب

هرچه بیشتر آب بنوشید کمتر غذا می خورید برای این که احساس سیری می کنید. پس از یک ساعت نوشیدن آب کالری سوزی انجام می شود. به نظر می رسد آب سرد 25 درصد باعث استراحت بهتر می شود یا زمانی که کاری انجام نمی دهید، کالری سوزی انجام می شود. در حقیقت افزایش مصرف آب به یک لیتر در روز، باعث کاهش وزن می شود.

خیار

طبق تحقیقات اخیر، مصرف مواد غذایی که کالری کمتر اما آب بیشتری دارند باعث کاهش وزن می شود. خیار سرشار از آب و فیبر است. خیار همچنین باعث افزایش متابولیسم بدن می شود، خیار سرشار از ویتامین ث است که باعث کالری سوزی می گردد.

قبل از خوابیدن این نوشیدنی را از دست ندهید

قبل از خوابیدن این نوشیدنی را از دست ندهید

لیمو

آب لیمو یکی از آب میوه های چربی سوز است. اما تحقیقات نشان داده اند آب لیمو زمانی اثر خود را می گذارد که از دیگر نوشیدنی ها همچون نوشابه، قهوه شیرین و…. استفاده نشود. اضافه کردن لیمو به نوشیدنی ها باعث افزایش روی و طعم دلچسب به نوشیدنی می شود. لیمو همچون خیار سرشار از ویتامین ث است که باعث چربی سوزی می شود.

زنجبیل

زنجبیل نه تنها خوشمزه است بلکه باعث کنترل اشتها می شود، قند خون و کلسترول را کنترل می کند. طبق تحقیقات زمانی که قند خون کاهش پیدا می کند افراد تمایل زیادی به پرخوری پیدا می کنند. شب هنگام قبل از خواب می توانیم مقداری زنجبیل به چای سبزمان اضافه کنیم و آن را بنوشیم. زنجبیل همچنین یکی از بهترین مواد برای کاهش هورمون کورتیزول که هورمون استرس است، می باشد، کورتیزول باعث ذخیره سازی چربی در بدن می شود. بخاطر این است که زمانی که احساس استرس و اضطراب می کنیم سریعا سراغ شیرینی جات می رویم و این باعث ذخیره سازی بیشتر چربی در شکم می شود. با مصرف زنجبیل می توانیم باعث تعادل بدنمان و در نهایت چربی سوزی شویم.

جعفری

جعفری سرشار از ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. جعفری به تهوع، کاهش استرس، کاهش درد و گرفتگی عضلات، جوش و رفع باد شکم کمک می کند. مخصوصا اضافه کردن جعفری به نوشیدنی قبل از خواب باعث آرام تر بودن و بهتر استراحت کردن می شود. جعفری باعث بهبود جذب مواد مغذی و گردش خون می شود.

آب میوه آلوئه ورا

آلوئه ورا یک نوشیدنی ملین طبیعی است. آلوئه ورا همچنین فیبر دارد، مطمئن شوید در نوشیدنی خود از پوست آلوئه ورا هم در کنار ژل استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید:  طرز تهیه چند نوشیدنی خوشمزه با سیب

 

دستور تهیه نوشیدنی قبل از خواب

حال وقت آن است اسموتی قبل از خواب خود را تهیه کنید.

  • نصف لیوان آب
  • یک عدد لیمو
  • یک عدد خیار
  • یک قاشق غذاخوری زنجبیل
  • یک مشت جعفری
  • یک قاشق غذاخوری آلوئه ورا

تمامی مواد را درون میکسر ریخته بگذارید تا همگی مخلوط شوند. اگر اسموتی شیرین دوست دارید یک قاشق عسل به مواد اضافه کنید.

اگر تمام اسموتی را در یک وعده نمی توانید مصرف کنید مشکلی ندارد مواد را داخل ظرف دربسته ای ریخته در یخچال بگذارید صبح یا فردا شب آن را مصرف کنید. این اسموتی تا 24 ساعت تازه باقی می ماند.

این اسموتی برای چربی سوزی در هنگام خواب عالی است، اما فردا صبح نیز چربی سوزی را انجام می دهد. سعی کنید روز بعد 30-45 دقیقه ورزش کنید. چون چربی سوزی بیشتری انجام می شود و فردا شما وعده های غذایی متعادل تری نیز مصرف خواهید کرد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عسل طبیعی و خالص یک کیلویی را با اطمینان از کیفیت و سلامت آن، از فروشگاه آنلاین عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. علی..
    20 اردیبهشت 1402

    حقیقتا من یک برگه کامل آلوئه ورا بابقیه سفارشتون که گفته بودین انجام دادم‌‌ که دمنوش قبل ازخواب که فرمودین تهیه کردم ..خطری هم برا قند خون داره یا نه.چون یه برگه کامل گذاشتم خطری هم داره یانه

0