عوامل ایجاد کننده بیماری کم خونی قلب

1562 بازدید
01 فروردین 97
آلاله
,

علائم و عوامل ایجاد کننده بیماری کم خونی قلب

یکی دیگر از امراض مهم تر قلب، مرض کم خونی قلب (آنژین دوپو آترین) می باشد. این مرض به شکل درد بسیار شدیدی در سمت سینه یعنی ناحیه ی قلب ظاهر شده و به سمت چپ تیر می کشد. شدت این درد به قدری است که انسان مرگ را در برابر خود مجسم می بیند و شاید از شدید ترین دردهای بدن باشد و فقط آن کسانی که به این مرض مبتلا می باشند می دانند و بس.

عوامل ایجاد کننده آنژین دوپو :

راجع به عوامل و علل ایجاد کننده ی آنژین دوپو آترین در علم طب جدید بحث زیاد است ولی آنچه مسلم شده و نتیجه به دست آمده آنست که در اثر انقباض و تنگ شدن رگ های مخصوص قلب یک مرتبه به قسمتی از قلب خون نمی رسد و همین کم خونی است که چنین دردی شدید ایجاد می کند. یکی از علل ایجاد کم خونی قلب، کشیدن سیگار و دخانیات می باشد، چون دود سیگار نیکوتین دارد و نیکوتین برای عروق به خصوص شریان ها ضرر دارد و آن ها را سفت و تنگ و باریک و لاغر می کند، مضافا دود دارای موادی است که یکی از مهمترین علل روشن کردن آتش این مرض (آنژین دوپوآترین) است به طوری که سیگار کشیدن برای اشخاص مبتلا به این مرض، در حکم خود کشی و با دست خود تیشه به ریشه ی خود زدن است.

درمان بیماری کم خونی قلبی :

برای مداوای این مرض از جوشانده سنبل الطیب غافل نشوید، این گیاه در بعضی مناطق علف گربه هم نام دارد و اثر ذاتی آن این است که حساسیت زیادی اعصاب را کنترل نموده و حرکات ضربانی قلب را منظم می نماید و قلب را تقویت نموده و آرامش کامل در طرز ضربان قلب ایجاد می کند. البته در طب جدید شربت هایی که ترکیباتش عصاره سنبل الطیب است را تجویز می نمایند.

 

همچنین بخوانید:  تپش قلب و راه های درمان آن

 

بیماری شریان (آئورت)

یکی دیگر از مرض های قلب، مرض شریان (آئورت) است. در وسط قلب بین دهلیز چپ و راست، به قدرت کامله ی ایجاد کننده موجودات، در وسط چهار حفره یعنی در بزرگترین چهار راه خیابان های شهرستان قلب انسان، رگ شریان (آئورت) قرار داده که بزرگترین کانال و مجرای خون می باشد و کوچکترین ناراحتی که در این رگ به وجود آید باعث اختلال دستگاه قلب و گردش خون و بالاخره از بین رفتن شخص می گردد و علاج این مرض فقط منوط به عمل جراحی مهم و دقیق می باشد آن هم پس از عکسبرداری، و اکثر پزشکان و جراحان، جرات عمل آن را ندارند، زیرا خطرناک ترین عمل قلبی به شمار می رود و خطر آن هم فوق العاده زیاد است. اما با وسایلی که در دست دارند کار آسان شده است.

عوامل ایجاد کننده بیماری کم خونی قلب

عوامل ایجاد کننده بیماری کم خونی قلب

 

فشار خون و سلامت قلب

فشار خون هم یکی از امراضی است که به قلب بسیار زیان وارد می آورد و ایجاد ناراحتی برای انسان فراهم می نماید، برای جلوگیری از این مرض موذی که هر روز نوعی مزاحم انسان است طبق دستورات زیرین می توان از چنگالش رهایی داشت:

ماست خالص را درکیسه ای بریزید و آویزان نموده، در زیر آن ظرفی قرار داده که ترش آبه آن در ظرف جمع شود، شب ها موقع خواب یک استکان از آن آب ماست میل کنند و صبح که از خواب بیدار شدند قبل از غذا مقدار ده گرم برگ زیتون را دم کرده، میل نمایند، فشار خون زائل خواهد شد، البته این عمل چندین روز تا یک هفته باید تکرار شود تا آثارش را نشان دهد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریشه جینسینگ قرمز را با خواص درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سوءهاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0