topNotif

صورت خود را خوش حالت نگه دارید

1693 بازدید
16 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

آیا شما هم می خواهید صورت خود را خوش حالت نگه دارید ؟ پس این مطلب را از دست ندهید.

همچنان که سن بیشتر می شود صورت حالت محکم خود را از دست می دهد. چگونگی این روند به نوع پوست فرد بستگی دارد، پوست های نازک تر بیشتر مستعد چروک هستند و پوست های ضخیم بیشتر افتادگی پیدا می کنند. اما نترسید، فقط به صورت خود نیرو بخشید، در ادامه راهکارهایی برای سفت و خوش حالت نگاه داشتن پوست صورتتان به شما عزیزان ارائه خواهم داد.

مواد سفت کننده صورت را بشناسیم !

محصولات نیرو بخش پوست باعث تحریک کلاژن سازی، محافظت از فیبروبلاست ها، سلول های بافت همبند که مسئول ساخت فیبر هستند، در برابر آسیب های داخلی و خارجی، افزایش جریان خون و سم زدایی می شوند. بسیاری از این محصولات در فروشگاه های مواد بهداشتی موجود هستند تاثیر آن ها اغلب از روی نامشان مشخص می شود، نظیر لیفتینگ، بالا بردن پوست، یا فرمینگ، حالت دهنده پوست، بر چسب های این محصولات را با دقت بخوانید و همواره از محصولات شناخته شده معتبر استفاده کنید، تا پوست سفتی داشته باشید.صورت خود را خوش حالت نگه دارید

چگونه صورت خود را تقویت کنیم ؟!

کرم های ویژه صورت را با نوک انگشتان خود دایره وار به سمت بالا روی پوست صورت بمالید و کمی ماساژ دهید. برای تقویت اطراف لب ها می توانید لب ها را به سمت جلو گرد و بعد آن را جمع کنید مانند حالت فلوت زدن، لوسیون تونیک تقویت کننده و افشانه آب معدنی را در یخچال نگهداری کنید تا بیشتر موثر واقع شوند. اتاق ها را خیلی گرم نکنید و همیشه با پنجره باز بخوابید. نوک بینی و بالا و پایین ابروهایتان را به آرامی ماساژ دهید، این کار باعث رفع خستگی و دفع سموم می شود. در هنگام دوش گرفتن با آب خیلی سرد یا خیلی گرم حمام نکنید هر دو مضر هستند سعی کنید آبی معتدل و هم سطح دمای بدن خود را انتخاب کرده و از آن برای دوش گرفتن استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید: در مراقبت از زیبایی خبره شوید

 

آیا می دانستید !؟

شل شدن پوست صورت به این دلیل است که دومین لایه پوست در جبران آسیب های ناشی از فیبروبلاست ها دچار اشکال می شود. زمانی که تولید کلاژن و الاستین کاهش می یابد پوست حالت کششانی خود را از دست می دهد. درمیس که در واقع بستری برای استراحت اپیدرم است، رفته رفته چروک و شل می شود. عضلات صورت علاوه بر شل شدن به علت جاذبه زمین به شکل مقاومت ناپذیری به سمت پایین افتادگی پیدا می کند. موثرترین محصولات ضد افتادگی پوست آن هایی هستند که برای ساختنشان از مواردی استفاده شده است که باعث استحکام و پیوند بیشتر درم و درمیس با یکدیگر و تحریک افزایش سلول سازی می شود.

نکات کلیدی !

از آرایشگر زیبایی خود بخواهید روش ماساژهای ویژه صورت را به شما آموزش دهند تا شما خود بتوانید آن را انجام دهید، این کار باعث تقویت اپیدرمیس، خارجی ترین لایه پوست، می شود. اما این کار را خیلی آرام انجام دهید تا پوست صورتتان کشیده نشود. سر خود را بالا و راست نگه دارید تا غبغبتان افتادگی پیدا نکند.

در آینده روش هایی برای ماساژ و ورزش صورت را برای شما عزیزان تهیه خواهم کرد پس منتظر مطلب مربوطه بمانید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

جینسینگ قرمز را با خواص درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سوءهاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0