زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

5246 بازدید
04 دی 96
سمانه

چند درمان برای زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

در این مطلب برخی از نسخ دارویی برای زیبایی و سفت کردن و برجستگی سینه ها معرفی می شود که با رعایت و تداوم ماساژ و استفاده از آن ها دارای سینه هایی برجسته و زیبا خواهید بود.

پماد ترکیبی اشق :

استفاده از ماساژ سینه ها با پماد ترکیبی اشق (باریجه) موجب تسریع جریان خون، در ماهیچه های سینه گردیده و در بزرگ شدن آنها بسیار موثر است.

ترکیبات : 25 گرم اشق (باریچه)، 25 گرم صمغ آنغوزه، 25 گرم پودر زنجبیل، 30 گرم پیه مرغ یا موم و کمی روغن کرچک مورد نیاز است.

روش تهیه پماد اشق :

اشق (باریچه)، صمغ آنغوزه و پیه مرغ را به همراه روغن کرچک به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کنید، سپس پودر زنجبیل را نیز به آنها اضافه نموده و خوب هم بزنید تا به شکل پماد یک نواختی درآید، از این پماد روزی سه مرتبه به روی سینه ها بمالید و پس از خوب ماساژ دادن آن را با پارچه نخی ببندید.

زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

مرهم دارچین و دارفلفل !

یکی دیگر از داروهای موثر در برجسته شدن عضلات و ماهیچه های سینه، مرهم دارچین و دارفلفل است.

ترکیبات : 20 گرم دارچین، 20 گرم دار فلفل، 20 گرم رازیانه، 20 گرم میخک و مقداری کره گاوی نیاز است.

روش تهیه مرهم دارچین و دارفلفل :

گیاهان فوق را نرم ساییده و به حالت پودر درآورید و با کره گاوی مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا به شکل خمیری یک دست درآید، روزی دو مرتبه مرتبا سینه را با کمی از آن ماساژ دهید.

 

همچنین بخوانید:  ترکیب گیاهی درمان شلی و افتادگی سینه

 

نسخه های گیاهی موثر در بزرگ شدن و زیبایی سینه !

نسخه یک :

جهت تنومند و برجسته کردن سینه ها، 30 گرم صمغ آنغوزه را با 20 گرم موم زنبور عسل به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کنید، سپس چند قطره روغن کنجد به آن اضافه نمایید و خوب هم بزنید سپس روزی دو مرتبه سینه ها را با آن ماساژ دهید و با پارچه نخی ببندید.

نسخه دو :

یک مشت برگ تازه بید انجیر (برگ درخت کرچک) را کوبیده و نرم کنید، سپس به تنهایی یا همراه با چند قطره روغن زنجبیل بر روی سینه ها مالیده خوب ماساژ دهید و ببندید.

زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

زیبا و برجسته شدن سینه با گیاهان دارویی

نسخه سه :

جهت کمک به افزایش سرعت جریان خون در ناحیه سینه ها 2 قاشق مرباخوری پیه گاو را با 2 قاشق مرباخوری پیه مرغ و دو قاشق مرباخوری پیه گاومیش به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کرده و با هم مخلوط کنید و به تنهایی یا همراه با کمی پودر خردل بر روی سینه ها بمالید و ماساژ دهید.

نسخه چهار :

ضماد پودر دارفلفل که با کمی کره گاوی مخلوط شده باشد بر روی سینه ها و ماساژ مرتب آن به مدت چندین ساعت، هر روز و تکرار این عمل به مدت چند روز متوالی موجب بزرگ شدن و برجسته شدن سینه ها می شود.

نسخه پنج :

ضماد 30 گرم دانه اسفند پودر شده همراه با 30 گرم پودر دارفلفل که با کمی عسل به حالت خمیر درآمده باشد، بر روی سینه ها موجب بزرگ شدن آنها می گردد.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

دارفلفل را با خواص هضم کننده غذا، تقویت نیروی جنسی، خوشبو کننده دهان، تسکین سرفه، باز کننده گرفتگی های کبد و طحال، قاعده آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0