6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

3033 بازدید
14 اسفند 97
سمانه
,,,

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

دامن کوتاه قشنگی حین خرید کردن می بینید و به شدت دوست دارید آن را بخرید اما این کار را نمی کنید. چون می دانید چاقی ران هایتان به دامنی که می پوشید ظاهر قشنگی نخواهد داد. چاقی ران ها نه تنها بر روی ظاهر و زیبایی تاثیر می گذارد بلکه برای سلامتی نیز مضر است.

چه چیزی باعث چاقی ران ها می شود؟

وقتی میزان زیادی غذا مخصوصا از نوع چرب، شیرین و ناسالم می خورید این مواد ناسالم در قسمتی از بدن انباشته می شوند. بسته به نوع فعالیت های روزانه، سن، ژنتیک و جنسیت این مواد در قسمتی از بدن مانند ران ها، بازوها و … ذخیره می شوند. جالب است بدانید خانم ها بیشتر چربی ها در پایین تنه بدنشان جمع می شوند چیزی که در آقایان در صورت عدم فعالیت جسمی زیاد به وجود می آید.

بهترین راه های از بین بردن چربی ران ها

در ادامه راه های طبیعی برای از بین بردن چربی ران ها ذکر می شود.

از بین بردن چربی ران ها از طریق غذا

بهترین راه برای از بین بردن چاقی استفاده از سبزیجات و میوه است، بله این مواد سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و فیبر هستند. مصرف روزانه میوه و سبزیجات مواد معدنی بدن را تامین کرده و هورمون های بدن را نیز متعادل می کند چیزی که از افزایش چربی در ران ها جلوگیری می کند. ممکن است برخی سبزی ها یا میوه ها مورد پسندتان نباشند اما پس از مدتی ذائقه بدن شما تغییر می کند.

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

سالاد گل کلم و زردچوبه

اگر دنبال غذایی سبک و موثر هستید این سالاد انتخاب خوبی است.

دستور تهیه سالاد گلم کلم و زردچوبه
  • گل کلم کوچک دو فنجان
  • روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
  • آب لیمو یک قاشق غذاخوری
  • زردچوبه یک دوم قاشق غذاخوری
  • نمک یک هشتم قاشق غذاخوری
  • پیاز قرمز خرد شده یک چهارم فنجان
  • گندم پخته شده نصف فنجان
  • فلفل سیاه یک چهارم قاشق غذاخوری
  • اسفناج دو فنجان
روش تهیه سالاد گلم کلم و زردچوبه

روغن زیتون را در ظرفی تفت دهید، گل کلم، زردچوبه، نمک، اسفناج، پیاز خرد شده و فلفل سیاه را اضافه کنید. 5 دقیقه همه مواد را تفت دهید. گندم پخته شده و آبلیمو را به مواد اضافه کرده و 10 دقیقه بگذارید بپزد، سپس غذا را سرو کنید.

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

گندم به از بین بردن سلولیت کمک می کند.

گندم سرشار از فیبر است، فیبر زمان زیادی می برد تا هضم شود. این چنین گندم اشتها شما را کنترل می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. گندم را باید هر روز به طروق مختلف مانند نان، سالاد و… استفاده کرد.

از محصولات لبنی کم چرب استفاده کنیم.

سعی کنید از مصرف محصولات لبنی پرچرب مانند کره و پنیر خودداری کنید، زیرا چربی زیاد و اسیدهای چرب ترانس دارند. هر چند شیر سرشار از پروتئین است اما سعی کنید از مصرف پرچرب آن خودداری نمایید. اگر با شیر حیوانات مشکل دارید، شیرهای گیاهی یا بستنی، ماست و… را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

از مصرف چه غذاهایی خودداری کنیم!

نوشیدنی ناسالم ننوشید. نوشیدنی های ناسالم مانند نوشابه ساکاروز زیادی دارند که منجر به دیابت می شود و دیابت در نهایت چاقی و مشکلات دیگر را در پی دارد.

غذاهای فرآوری شده یا سرخ شده مصرف نکنید. غذاهای سرخ شده چربی اشباع شده زیادی دارند، این چربی ها برای بدن مضر هستند. غذاهای فرآوری شده مقدار زیادی اسیدهای چرب ترانس دارند که منجر به چاقی می شود. همچنین این غذاها باعث اختلالات تغذیه می شوند.

 

همچنین بخوانید:  توصیه هایی برای مبارزه با چاقی

 

درمان گیاهی برای سلولیت

دارچین

دارچین چربی بدن را می سوزاند. دارچین در هر خانه یافت می شود با اضافه کردن مقدار کمی دارچین در غذاهای روزانه خود به سلامتی بدن و مقابله کردن با اختلالات تغذیه بپردازید. دارچین برای چاقی و دیابت درمان است. باعث کاهش قند خون می گردد. باعث از بین بردن چاقی ران ها و بازوها و در نهایت چربی سوزی می شود.

فلفل هندی

فلفل هندی سموم بدن را از بین می برد و با افزایش سوخت و ساز منجر به چربی سوزی مخصوصا در نواحی بازوها و ران ها می شود.

با کمک روغن های طبیعی از شر چربی ها راحت شوید!

روغن نارگیل

اگر دنبال راه راحت تری برای از بین بردن چاقی پشت بازو و ران ها هستید، روزی 15 دقیقه با روغن نارگیل گرم شده ران ها و بازوهایتان را ماساژ دهید. این روغن باعث از بین بردن چربی ها و جمع شدن این نواحی می شود. حتی با مصرف روزانه این روغن در وعده های غذایی می توانید چربی سوزی داشته باشید.

توجه کنید!

از ماساژ زیاد روغن نارگیل بر روی پوست های خشک خودداری کنید مگر آن که قبل از ماساژ پوست خود را با مقداری آب نمناک کنید والا آسیب به پوست خود وارد می کنید.

روغن جوانه گندم

می توانید با این روغن بدنتان را ماساژ داده یا داخل غذاهای روزانه تان مقداری مصرف کنید. روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین ای است. ماساژ با روغن جوانه گندم نه تنها چربی های بدن را از بین می برد بلکه به شادابی پوستتان هم کمک می کند. از مصرف زیاد این روغن در غذاها خودداری کنید زیرا باعث انباشت چربی می شود.

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

6 راه معجزه آسا برای رهایی از چربی ران ها

درمان های خانگی از بین بردن سلولیت

قهوه، با قهوه چربی بازوها و ران هایتان را از بین خواهید برد. یک قاشق غذاخوری قهوه را با عسل مخلوط کرده و بر روی ران ها و پشت بازوهایتان ماساژ دهید.

توجه داشته باشید!

قهوه ممکن است باعث خشکی پوست شود.

سرکه سیب، سرکه سیب پاسخی قطعی برای از بین بردن چربی هاست. سه قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و بر روی ران هایتان بمالید. پس از دقایقی پوست خود را آبکشی کنید. این کار را مرتبا انجام دهید تا ران های زیبایی داشته باشید.

ورزش کنید. با انجام اسکوات و ورزش های مخصوص پا، یوگای مخصوص پا میزان چربی های ران ها و پاهایتان را کاهش می دهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

سرکه سیب را با خواص ضد چاقی، رفع زکام، روماتیسم، شکنندگی های ناخن، اختلال سیستم گوارش، زیادی فشار خون، ضد خونریزی، کمی فشار خون، اختلال بینایی و دید چشم، آسم، سرگیجه، کمبود کلسیم، سنگینی شنوایی، ورم مفاصل، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. ناشناس
    5 اردیبهشت 1401

    در مورد استفاده كردن دارچين من استفاده كردم وفشار خانم را بالا برد ودهانه هم زخم شد

    • عطارک
      6 اردیبهشت 1401

      درود بر شما

      در مورد مقدار مصرف و روش مصرفتان لطفا توضیح دهید

      سپاس فراوان????

0