رشد سریع موها با 5 ماده غذایی

4230 بازدید
22 بهمن 97
سمانه
,,

با 5 ماده غذایی رشد موهایتان را افزایش دهید

به دنبال رشد سریع موها یتان هستید؟ این 5 ماده به شما کمک می کنند رشد موهایتان افزایش پیدا کند و سریعتر بلند شوند. اگر خواهان رشد سریع موهایتان هستید، و دوست دارید از شر خارش سر، خشکی سر، موهای آسیب دیده و شوره سر راحت شوید، این 5 ماده به شما کمک می کنند تا از شر این مشکلات سر راحت شوید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا در صنعت زیبایی بسیار مورد استفاده است، که شامل رشد مو هم می شود. به سادگی مقداری ژل آلوئه ورا به شامپو خود اضافه کرده و هم بزنید. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آلوئه ورا رشد موها را تسریع می کند، موها را پاک و تمیز می کند.

رشد سریع موها با 5 ماده غذایی

رشد سریع موها با 5 ماده غذایی

عسل

عسل خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد. اضافه کردن چند قاشق عسل به شامپوی سر از خارش سر جلوگیری می کند، رشد موها را تسریع کرده و موهای آسیب دیده را تقویت می کند. موی شما بوی عسل می دهد و مانند ابریشم نرم می شود.

روغن کرچک

روغن کرچک، بیشترین روغن مورد استفاده برای افزایش رشد مو است. این روغن را به تنهایی یا اضافه شده به شامپو می توانید استفاده کنید. اضافه کردن چند قاشق غذاخوری روغن کرچک به شامپو شما می تواند باعث تقویت موهای آسیب دیده شود، و کمک کننده به رشد موهای سالم است.

 

همچنین بخوانید:  رشد مو با روغن آرگان و روش استفاده از آن

 

آب لیمو

اگر تمایل دارید موهای خود را مقداری روشنتر کنید آبلیمو این کار را انجام می دهد و رشد موها را تسریع می کند. آب دو عدد لیمو را در شامپو خود بچکانید، موهای خود را با آن بشویید و کمتر از یک هفته نتایج آن را خواهید دید.

گلاب

شما یک چهارم لیوان گلاب به شامپو خود اضافه کنید. نه تنها موهایتان بوی خوشی همچون گل ها می دهد بلکه رشد موهایتان هم تسریع می گردد. گلاب درمان کننده شوره سر است و باعث تقویت موها می گردد.

تمام موادی که بالاتر به شما معرفی شدند 100 درصد طبیعی بوده و امن هستند. فقط اگر در خانه بچه کوچک یا حیوان خانگی دارید روغن کرچک را از دسترس آن ها دور نگه دارید. می توانید چند تا از مواد بالا را استفاده کنید یا همه آن ها را مصرف کرده و ببینید کدام یک بیشتر با موهای شما سازگار است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن آرگان را با خواص مرطوب کننده طبيعي پوست، ضد چروک پوست و جوان سازي صورت، درمان پوست خشک صورت، درمان جوش صورت، لايه برداري و پاک سازي پوست، درمان ترک بارداري، ضد آفتاب طبيعي، رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپيلاسيون، درمان شوره سر، نرم کننده بعد از حمام، محافظت از مو در برابر حرارت، مراقبت مو در زمان شنا، درمان ريزش مو، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0