درمان ناتوانی جنسی و سایر بیماری های مردان به روش طبیعی

2857 بازدید
14 آذر 97
سمانه

درمان ناتوانی جنسی و سایر بیماری های مردان به روش طبیعی

ئیدروسل

در این عارضه پوست بیضه (معمولا یکی ) آماس می کند و در آن مایع جمع می شود. علت ظاهری این اختلال ممکن است ضربه یا فشار باشد. لیکن علت اصلی آن اغلب مسمومیت دستگاه است که خود معلول سوءتغذیه همیشگی، زندگی خلاف بهداشت، درمان های بازدارنده بیماری های قبلی و غیره است. افراط در امور جنسی و سو استفاده از این کار عامل مهمی در ایجاد این عارضه (به سبب انحطاطی که به دستگاه تناسلی دست می دهد) به شمار می آید. غالبا پیاده روی با این عارضه ناسازگار است و استفاده از بیضه بند توسط پزشکان همواره توصیه می شود.

درمان ئیدروسل

کشیدن مایع بیضه روشی است که معمولا برای رهایی از ئیدروسل به کار برده می شود لیکن این کار علت اصلی بیماری را از بین نمی برد. یگانه راهی که واقعا به نتیجه مطلوب می رسد درمان مزاجی به منظور تقویت بیمار و از بین بردن مسمومیت ضمنی دستگاه هاست که ریشه اصلی این اختلال را تشکیل می دهد. درمان را با رژیم انحصاری میوه تازه به مدت چهار تا هفت و حتی ده روز شروع کرده پس از آن برنامه غذایی کامل هفتگی را برقرار سازند. دوره های رژیم تمام میوه با فواصل هر ماه چند روز در صورت لزوم ممکن است تجدید شود.

طی دوره رژیم تمام میوه دوره ها را همه شب با آب گرم تنقیه و پاک کنید. مشت مال خشک صبحگاهی و حمام نشسته سرد همه روزه اجرا شود، ضمنا تمرین تنفسی عملی گردد. حمام داغ سولفات منیزی در صورت امکان هفته یک یا دو بار بسیار مفید و موثر خواهد بود. استفاده از حمام نشسته داغ و سرد (هر شب جز شب هایی که حمام داغ سولفات منیزی گرفته می شود) در این مورد بسیار نافع خواهد بود.

برای تسکین درد روی قسمت آسیب دیده به تناوب کمپرس گرم و سرد بگذارید. باید سعی شود تا سطح سلامت بیمار بالا رود و بنیه اش تقویت گردد. هوای آزاد و تمرین خارج از عوامل اساسی درمان به شمار می روند. حمام آفتاب و هوا در صورت امکان توصیه می شود. عامل رژیمی نیز حایز  اهمیت است. میوه و سالاد باید اساس خوراک بیمار را تشکیل دهد. از خوردن ادویه، ترشی، سس خودداری گردد. اگر به سیگار عادت دارید آن را ترک کنید. کلیه عادات و آدابی که باعث تضعیف بنیه بیمار می شود به خصوص افراط در اعمال جنسی باید کنار گذارده شوند. از برداشتن و بلند کردن اشیای سنگین و تقلای زیاد باید به کلی اجتناب شود.

درمان ناتوانی جنسی

درمان ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی در مردان امر متداول و رایجی است که علت آن معمولا در افراط و سو استفاده از دستگاه تناسلی در مدتی طولانی همراه با کمبود نیروی حیاتی عموما و خصوصا ضعف این دستگاه است. به علاوه در بعضی موارد ناتوانی جنسی علت روانی دارد و ناشی از ترسی است که بیمار تصور می کند قادر به انجام عمل جنسی نیست. در صورتی که اگر بتواند بر این فکر بازدارنده زود غلبه کند بدون شک خواهد توانست عمل جنسی را انجام دهد.

درمان ناتوانی جنسی

معالجه ناتوانی جنسی طبق رویه ای خواهد بود که در مورد درمان ئیدروسل گفته شد. در مواقعی که این بیماری اختلال منشا روانی دارد درمان آن ها یکسان خواهد بود و در این گونه موارد مشاوره با روان پزشک و اندرزهای او بسیار لازم و مفید است. مصرف داروهایی که برای این منظور تجویز می شوند نه فقط بی فایده بلکه خطرناک است.

استمنا

جلق بین جوانان امروزی عمل رایجی است و معمولا از گفتگو درباره آن خودداری می شود. در صورتی که سکوت در این مورد به هیچ وجه جایز نیست زیرا این عمل بسیار خطرناک و مهلک سلامت آینده افراد را در معرض مخاطره قرار می دهد. اغلب نوجوانان عادتا محرمانه به این کار دست می زنند در حالی که از عواقب وخیم آن به کلی بی اطلاع اند. جای تردید نیست که این سکوت و پرده پوشی بیشتر به زیان های این عمل می افزاید. سکوتی که معلول بی ارادگی افراد مسئول مانند پدر، مادر، معلم و … است، که از بحث درباره آن به کلی خودداری می کنند.

شکی نیست که در شرایط زندگی کنونی تعداد زیادی از جوانان از یک زندگی جنسی عادی و سالم محروم اند. لیکن ارتکاب این عمل به هیچ وجه خالی از اشکال نیست. از آنجا که برخی اطبا این عمل را دریچه اطمینانی برای فرو نشاندن نیاز جنسی متوقف شده می دانند و به آن به صورت راه خروج از سردرگمی جنسی می نگردند بدین جهت وضع روز به روز وخیمتر و شدیدتر می شود. کسانی که چنین می اندیشند کمترین اطلاعی از آنچه سرانجام به سر افراد می آید ندارند. گاهی سالیان چندی طول می کشد تا عوارض نامطلوب آن ظاهر گردد.

 

همچنین بخوانید:  نقش سن و برخی بیماری ها در باروری

 

درمان استمنا

کسی که با عمل جلق خود را به راه ورشکستگی جسمانی و روانی سوق داده است می تواند با اجرای طرح های مربوط به درمان این بیماری مجددا سلامت خود را بازیابد و حیات تازه ای پیدا کند. این روش درمانی همان است در مورد ئیدروسل گفته شد و با اجرای آن چه از لحاظ جسمانی و چه روانی فواید بی شماری نصیب بیمار می گردد.

از لحاظ ترک عادت اگر شخص مبتلا همواره به خاطر بسپارد که با این عمل سلامت خود را در آتیه از دست خواهد داد و متوجه این حقیقت شود که با خود بگوید من می توانم به این عادت که زندگی مرا به مخاطره انداخته و نیروی حیاتی مرا از بین می برد غلبه کنم، موفق می گردد.

در جلق بیشتر دستگاه عصبی دچار ناراحتی می شود بنابراین هر قدر شخص مبتلا بتواند آرامش و راحتی فکری داشته باشد و از هوای آزاد و نور آفتاب استفاده کند بهتر می تواند نتیجه بگیرد. گذشته از آن نباید موضوع را مهم و خطرناک تلقی کرد و خود را مقصر و متهم دانست و از آنچه اتفاق افتاده شکایت داشت.

این عادت معمولا در نتیجه نادانی و بی اطلاعی صورت می گیرد و مسئله اخلاقی در کار نیست. شخص مبتلا باید بداند آنچه گذشته گذشته است و آنچه باید به فکرش باشد آینده است که باید برای آن نقشه بکشد. اگر بتواند تهمت خود را رد کند آن وقت است که می تواند آنچه را از دست داده دوباره به دست آورد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریشه موصیلی سفید را با خواص تقویت میل جنسی، بهبود ضعف جنسی، درمان اختلال نعوظ، کاهش استرس و اضطراب ذهنی، آنتی اکسیدان و درمان عفونت، افزایش شیر مادر، افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، تقویت ایمنی بدن، کنترل دیابت، تسکین درد و التهاب ناشی از آرتروز، درمان اختلالات ادراری مانند بی اختیاری ادرار و…بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0