topNotif

درمان تصلب شریان ها (گرفتگی عروق خونی) با روش های طبیعی

2333 بازدید
20 آذر 97
سمانه

درمان طبیعی تصلب شریان ها

تصلب شریان ها به معنای سخت شدن دیواره سرخرگ هاست و ارتباط بسیار نزدیکی با ازدیاد فشار خون دارد و چون سخت شدن زیاد دیواره شریان موجب می گردد خون با فشار بیشتری در رگ های تنگ شده مزبور جریان یابد، بنابراین فشار خون افزایش حاصل می کند. در تصلب شریان ها دیواره های خارجی شریان ها سخت و لایه های داخلی آن نرم می شود، این عارضه فقط در نتیجه عدم توجه به سلامت بدن و کار دستگاه های آن یعنی بر اثر سوءتغذیه و نداشتن تمرین بدنی و هر گونه افراط و غیره پدید می آید.

حقیقت آن که در این روزها تصلب شریان ها حتی در کسانی که به 40 سالگی نرسیده اند به سبب عادات و رسوم بد زندگی و استفاده دایمی از مسهل، ملین و داروهای مختلف زیاد دیده می شود. تصلب شریان ها نشانه پیری زودرس است.

درمان تصلب شریان ها (گرفتگی عروق خونی)

درمان تصلب شریان ها (گرفتگی عروق خونی)

درمان تصلب شریان ها

اگر شریان های بدن خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند، تمام دستگاه های بدن دچار این عارضه می گردند. بنابراین واضح است که درمان تصلب شریان ها باید عمومی و مزاجی باشد. تنها به وسیله بالا بردن قدرت کشش تمامی بدن است که می توان این عارضه را ریشه کن ساخت.

به طوری که قبلا گفته شد چون تصلب شریان ها و ازدیاد فشار خون ارتباط بسیار نزدیک با یکدیگر دارند بنابراین هر گونه اقدام و تدبیری که یکی از این دو عارضه را درمان می کند دیگری را نیز برطرف خواهد ساخت. برای درمان تصلب شریان ها می توان به دستورهایی که درباره ازدیاد فشار خون داده شده است عمل کرد و مطمئن شد با اجرای آن ها نه فقط کشش دستگاه ها اصلاح و ترمیم خواهد شد بلکه حالت عمومی و سلامت بیمار نیز به طور فوق العاده ای بهبود خواهد یافت و سالیان درازی بر عمر او اضافه خواهد شد.

 

همچنین بخوانید: گرفتگی رگ های قلب یا تصلب شرایین

 

انوریسم (اتساع موضعی شریان)

انوریسم عبارت از اتساع قسمتی از شریان است که توموری با دیواره به ضخامت های متفاوت ایجاد می کند. این تومور ممکن است به وسیله یک یا چند روزنه با شریان ارتباط داشته باشد همچنین امکان دارد به ورید مجاور نیز مربوط باشد و یا آن که به تدریج پر شود و حالت سختی پیدا کند که این خود نوعی درمان خود به خود است که به وسیله طبیعت صورت می گیرد، معمولا شریان های مغز یا ریه ها و یا شریان هایی که مستقیما از قلب منشعب می شوند بیشتر دچار انوریسم می گردند.

انوریسم بیماری میان سالگی است و محصول مستقیم زندگی غلط و تغذیه نادرست است. کسانی که مشروبات الکلی زیاد می نوشند بیش از دیگران مستعد ابتلای به آن هستند. همچنین پس از درمان به وسیله داروهایی با ترکیبات فلزی که برای معالجه سیفلیس به کار می روند و یا مسمومیت های فلزی مانند مسمومیت ناشی از املاح سرب و غیره احتمال ابتلای به انوریسم بیشتر است.

درمان انوریسم

درمان انوریسم باید همواره توسط متخصص درمان طبیعی انجام گیرد زیرا این بیماری نیاز به دقت بسیار و توجه کامل از طرف متخصص کارآزموده و مجرب دارد. در بیشتر مواقع هیچ گاه نمی توان انتظار درمان قطعی را داشت بلکه ممکن است برای بیمار زندگی آرام و راحتی فراهم کرد و کسانی را که قادر به استفاده از متخصص درمان طبیعی نیستند باید چند روز تحت رژیم تمام میوه قرار دهند و پس از آن برنامه غذایی کامل هفتگی را اجرا کنند و در هر ماه دو تا سه روز رژیم تمام میوه را به کار بندند. در چند روز اول درمان تنقیه شبانه با آب گرم فراموش نشود و از آن پس نیز در صورت لزوم این کار را تجدید کنند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر سیر را با خواص پایین آورنده فشار خون، تنظیم کننده قند خون و چربی خون، ضد مسمومیت حاصله از نیکوتین سیگار و آلودگی هوا، ضد چاقی، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0