topNotif

خواص لیمو ترش برای مردان و زنان

7315 بازدید
21 تیر 99
سمانه

خواص لیمو ترش برای مردان و زنان

معالجه با لیمو علم شفابخش و تجدید حیاتی است که هر کس می تواند شخصا به آن عمل کند و از آبلیمو استفاده نماید. برای پاک و سالم کردن خون و سلول ها و یاخته های بدن و سلسله اعصاب و دستگاه مغز معالجه با لیمو تنها روش معالجه با غذاست که در اثر مطالعات علمی جدید درباره ویتامین ها و تاثیر غذا در تندرستی بدست آمده است. با معالجاتی که با لیمو در اکثر کشورها به عمل آمده است می توان گفت که هیچ چیز مثل لیمو از نظر ویتامین های شفابخشی که دارد برای معالجه امراض مخصوصا بعضی از دردهای مفاصل و روماتیسم وجود ندارد و این سری است که طبیعت در نهاد لیمو قرار داده است.

خواص لیمو ترش

این میوه بیش از هر میوه دیگری تمام ویتامین های رادیواکتیو را در خود دارد و اگر این میوه را با هوشیاری مصرف کنید برای افراد بیمار و سالم آثار حقیقی شگفت انگیز و تجدید کننده حیات را در بر خواهد داشت. برخی اشخاص وقتی صحبت از لیمو می شود به اشتباه خیال می کنند ترشی لیمو باعث ضعف قلب آن ها می شود و حال آنکه این تصورات آنها اشتباه است چون لیمو هیچ ضرری ندارد و به کمک لیمو میلیون ها انسان شفا یافته و معالجه شده اند.

 

خواص لیمو ترش

خواص لیمو ترش

 

معجزه لیمو ترش

طریقه معالجه با لیمو ترش بسیار آسان است و در دسترس همه می باشد و روش آن این است که روزانه باید آب یک تا پنج لیمو را گرفته و آن را در پنج نوبت به فاصله هر دو ساعت همراه با یک لیوان آب میل کنید.

با این روش انواع تب از بین می رود، انواع سرفه و تنگی نفس خاموش می شود. روماتیسم، درد کمر، ورم کلیه (نفریت)، سیاتیک و دیابت از بین می رود. تصلب شرائین و ناراحتی های قلبی شفا می یابد و تمام این امراض وقتی معالجه می شوند که لیمو را به تنهایی مصرف کرده و در چند نوبت این کار انجام شود.

از معالجه با لیمو آنچه برای ما بی اندازه مهم است این است که لیمو خون ما را پاک می کند و خون پاک در بدن ما می تواند عفونت های خونی و پوستی، جوش های جلدی که در صورت و بدن پیدا می شود را از بین ببرد. همچنین باید بدانید که کبد ما به لیمو احتیاج دارد و ما هرچه بیشتر آبلیمو مصرف کنیم بیشتر عمل کبد را به حال عادی و طبیعی در خواهیم آورد تا به اندازه کافی کیسه صفرا نیز بکار افتاده و صفرا ترشح کند. به همین جهت است که لیمو برای افراد صفراوی بسیار لازم و مفید است.

 

همچنین بخوانید:  سم زدایی فوق العاده بدن با زردچوبه و لیمو

 

اثرات درمانی لیمو

  • برای بیماری کبد و یرقان، باید هر روز 5 تا 7 عدد آن را مصرف کرد.
  • آبلیمو ادرار آور است و رسوب کلیه ها و کبد را حل می کند.
  • لیمو ضعف نمی آورد بلکه برعکس جدار معده و روده ها را تقویت می کند.
  • برای رفع کم اشتهایی بسیار مفید است زیرا اعمال دستگاه هاضمه را تقویت می کند به همین جهت است که در موارد کم اشتهایی بسیاری از پزشکان مصرف آن را توصیه و تجویز می کنند.
  • برای لطافت و زیبایی پوست صورت می توانید چند قطره آن را هر روز روی صورت بمالید. با این عمل تعریق به آسانی صورت می گیرد و در نتیجه سموم از طریق پوست خارج می شود.
  • لیمو اسهال و اسهال خونی را برطرف می کند به شرط آنکه فقط با آب خالص مصرف شود.
  • برای رفع عطش در تابستان بسیار مطبوع است به همین علت می توانید آن را با کمی عسل و آب مخلوط کرده و به اعصاب آرامش ببخشید.
  • آبلیمو دل به هم خوردگی و سرگیجه و انواع سردرد را معالجه می کند.
  • کسانی که به درد مفاصل، واریس،  تصلب شرائین مبتلا هستند اگر مقدار لازم و ضروری هر روز لیمو مصرف کنند و از غذاهای گوشتی پرهیز نمایند به زودی از این امراض شفا خواهند یافت.
  • برای معالجه و درمان بی خوابی و احتلام های غیراختیاری و پی در پی مفید است.
  • هیچ چیز بهتر از لیمو برای جوش های ریز پوست موثر و مفید نیست.
  • برای انواع خونریزی ها، عفونت های زایمان و معالجات ترشحات سفید در زنان درمان موثری است.
  • آبلیمو انواع سردرد ها و میگرن ها را معالجه می کند.
  • برای کسانی که مبتلا به سینه پهلو شده اند درمان موثری است.

بهترین زمان برای مصرف لیمو ترش

اگر هر روز صبح ناشتا یک عدد لیمو را با آب خالص مصرف کنید، کمک زیادی به پاکسازی دستگاه داخلی بدن خویش نموده اید. وقتی می خواهید لیمو مصرف کنید اگر برایتان کمی دشوار است ابتدا از یک لیمو شروع کنید، بعد رفته رفته آن را زیاد کنید ولی قاعده کلی این است که هفته اول فقط صبح ها ناشتا یک لیمو مصرف کنید و سپس هر هفته آن را زیاد کنید تا پنج لیمو در روز برسد.

  • همیشه بهتر است یک ساعت قبل از غذا لیمو را بنوشید. چون لیمو تصفیه کننده خون و محرک اشتها است.

در مواردی که نمی توانید از لیموترش یا شیرین مصرف کنید می توانید به جای آن از میوه لذیذ و پر آب آناناس، توت فرنگی و یا پرتقال استفاده کنید. آناناس از میوه های ترش و اسیددار است. دارای خواص تب بر، اکسید کننده و ضد درد می باشد، توت فرنگی و پرتقال نیز به علت داشتن ویتامین ث زیاد، جایگزین خوبی می باشند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

اسلایس لیمو ترش را با خواص کلاژن ساز، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت استخوان ها  و سیستم غضروفی، مناسب برای مادران شیرده و باردار، افزایش جذب آهن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0