topNotif

تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

5409 بازدید
09 دی 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی در زنان!

تونیک ترکیبی جوز هندی :

وجود جوز هندی به دلیل طبیعت بسیار گرم و بوی معطر آن و همچنین زنجبیل شامی (راسن) به جهت خاصیت تحریک کنندگی خون در این تونیک، آن را در زمره یکی از مفیدترین تونیک های برطرف کننده سردی مزاج قرار داده است.

ترکیبات : 50 گرم جوز هندی، 20 گرم بهمن سفید، 20 گرم بهمن سرخ، 150 گرم عسل و 25 گرم زنجبیل شامی (راسن) نیاز است.

روش تهیه تونیک جوز هندی :

کلیه گیاهان فوق را نرم ساییده و با هم مخلوط کنید، سپس عسل را به آن ها افزوده و پس از خوب هم زدن روزی سه قاشق مرباخوری از آن را در سه وعده روزانه میل کنید.

 تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

تونیک ترکیبی پنج جوانه :

وجود پنج جوانه مقوی در این تونیک به دلیل سرشار بودن از املاح معدنی و ویتامین و همچنین به جهت داشتن مقادیر زیادی کالری در آنها این تونیک از جمله بهترین تونیک های تقویتی قوای جنسی می باشد.

ترکیبات : 50 گرم جوانه گندم، 50 گرم تخم تره، 50 گرم تخم شاهی، 50 گرم پودر سبوس برنج، 50 گرم جو، 50 گرم مالت جو (دوسر)، 50 گرم جوانه یونجه و 700 گرم عسل نیاز است.

روش تهیه تونیک ترکیبی پنج جوانه :

جوانه ها را پس از خشک کردن نرم ساییده و با پودر سبوس برنج و مالت جو دو سر مخلوط کنید، سپس عسل را اضافه کرده پس از هم زدن روزی دو قاشق مرباخوری در دو وعده صبح و عصر میل کنید.

تونیک ترکیبی فلفل و زبان گنجشک :

طبیعت بسیار گرم این تونیک به جهت داشتن فلفل سفید، فلفل سیاه و دارفلفل و همچنین مقوی بودن آن به دلیل وجود میوه زبان گنجشک و نارگیل سبب شده که این تونیک یکی از موثرترین داروهای برطرف کننده سردی مزاج باشد.

ترکیبات : 15 گرم فلفل سفید، 15 گرم فلفل سیاه، 15 گرم دارفلفل، 15 گرم پودر نارگیل، 15 گرم پودر مغز فندق، 15 گرم پودر مغز پسته، 15 گرم پودر مغز بادام، 240 گرم نبات یا عسل مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک فلفل و زبان گنجشک :

کلیه گیاهان فوق را پس از پودر کردن با هم مخلوط کرده و نبات یا عسل را اضافه کنید و پس از هم زدن، روزی 2 قاشق مرباخوری در 2 وعده صبح و عصر میل کنید.

 

همچنین بخوانید:  سرد مزاجی و بی میلی جنسی در زنان

 

تونیک ترکیبی فوفل و شقاقل !

ترکیبات : 50 گرم فوفل سرخ، 50 گرم فوفل سفید، 100 گرم ریشه شقاقل، 30 گرم زنجبیل و 250 گرم عسل مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک فوفل و شقاقل :

ابتدا ریشه شقاقل را به مدت 12 ساعت در کمی شیر خیسانده و در یخچال نگهداری کنید، آنگاه پس از 12 ساعت خیسانده شده آن را از یخچال خارج کرده و روی حرارت قرار دهید، در هنگام جوشیدن عسل را اضافه نموده و خوب هم بزنید تا عسل به طور کامل در شیر حل شود، پس از کمی جوشیدن فوفل ها و زنجبیل را نرم ساییده و به آن اضافه کنید، بعد از قوام آمدن آن را از روی حرارت برداشته و روزی دو قاشق مرباخوری از آن را در دو وعده صبح و عصر میل کنید.

تونیک ترکیبی گل سنجد :

گل سنجد از جمله گیاهانی است که مصرف آن به شکل های مختلف از جمله بوییدن آن، شربت، عرق یا دم کرده آن موجب افزایش میل جنسی زنان می گردد.

ترکیبات : 100 گرم شربت گل سنجد، 50 گرم میوه سنجد تازه، 20 گرم دارچین، 30 گرم زنیان و مقداری نعنا مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک ترکیبی گل سنجد :

میوه سنجد را پس از جدا کردن هسته آن نرم ساییده و با پودر دارچین و زنیان مخلوط کنید، در این هنگام شربت گل سنجد را نیز به آن ها افزوده و خوب هم بزنید در صورت سفت بودن، کمی عرق نعنا اضافه کنید و روزی 3 قاشق مرباخوری از آن را در 3 وعده روزانه میل نمایید.

 تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

تونیک ترکیبی تخم شلغم :

شلغم به ویژه تخم آن در تقویت تخمدان ها و آلات تناسلی زنان نقش اساسی داشته و رحم را برای پرورش نوزاد سالم، تقویت کرده و در بارور کردن زن نازا و تقویت میل جنسی بسیار موثر است.

ترکیبات : 250 گرم شلغم تازه، 30 گرم زیره سیاه، 50 گرم تخم شلغم، 30 گرم تخم هویج، 30 گرم تخم شاهی، مقداری شیر و مقداری عسل مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک تخم شلغم :

ابتدا شلغم را پس از قطعه قطعه کردن درون شیر ریخته و روی حرارت قرار دهید تا پخته شود، سپس تخم شلغم، تخم هویج، تخم شاهی و زیره سیاه را نرم ساییده و همراه با عسل و شلغم پخته شده و کمی شیر درون مخلوط ریخته، پس از 5 دقیقه هم زدن آن را از صافی عبور داده و روزی 1 استکان میل کنید.

تونیک ترکیبی مغز گردو با خرما !

ترکیبات : 250 گرم خرمای رطب (سیاه)، 100 گرم مغز گردو، 250 گرم پودر نارگیل، 25 گرم مغز فندق و 150 گرم شکر مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک ترکیبی مغز گردو با خرما :

ابتدا هسته خرما را به آرامی بیرون آورده و به جای هسته، مغز گردو و مغز فندق خرد شده و پودر نارگیل جایگزین کنید، سپس شکر را در مقداری آب جوشانده و به قوام آورید، خرماها را در آن ریخته بعد از یک جوش بردارید و بگذارید سرد شود، خرماها را در ظرف سفالی دردار ریخته و درب آن را محکم ببندید و روزی دو قاشق مرباخوری در دو وعده صبح و عصر میل کنید.

 

همچنین بخوانید:   درمان گیاهی دردهای پستان

 

تونیک ترکیبی دارچین و خولنجان !

ترکیبات : 25 گرم دارچین، 25 گرم خولنجان، 20 گرم زنجبیل، 20 گرم جنسینگ، 25 گرم جنطیانا، 15 گرم هل سبز، 15 گرم هل غرابی، 100 گرم پوره خرما خرک و 150 گرم عسل مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک دارچین و خولنجان :

گیاهان فوق را نرم ساییده و با پوره خرماخرک مخلوط کنید عسل را نیز به آن ها افزوده و خوب هم بزنید تا به شکل خمیر یک نواختی درآید، خمیر را به شکل حب های کوچکی در آورده و روزی 3 حب در سه وعده روزانه میل کنید.

تونیک ترکیبی چهار صمغ مقوی !

ترکیبات : 35 گرم آنغوزه، 35 گرم کتیرای خوراکی، 35 گرم پودر ثعلب، 35 گرم سقمونیا، 250 گرم عسل مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک چهار صمغ مقوی :

گیاهان فوق را نرم ساییده و با عسل خمیر کنید خمیر حاصل به مدت 10 روز در آفتاب گرم تابستان قرار داده شود تا به قوام آید از این تونیک روزی یک قاشق مرباخوری صبح و یک قاشق غذاخوری عصر میل کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریشه موصیلی را با خواص  تقویت میل جنسی، بهبود ضعف جنسی، درمان اختلال نعوظ، کاهش استرس و اضطراب ذهنی، آنتی اکسیدان و درمان عفونت، افزایش شیر مادر، افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، تقویت ایمنی بدن، کنترل دیابت، تسکین درد و التهاب ناشی از آرتروز، درمان اختلالات ادراری مانند بی اختیاری ادرار، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0