topNotif

بیماری های مقاربتی (سیفلیس، سوزاک) و درمان های طبیعی آن ها

2385 بازدید
08 دی 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 30 آذر 1400

درمان های طبیعی بیماری های آمیزشی

بیماری های آمیزشی به سبب وحشت و نفرتی که عموم مردم به طور کلی نسبت به آن ها دارند موضوعی نیست که به راحتی بتوان راجع به آن گفتگو کرد. بیماری های مقاربتی انواع گوناگون، عوارض و عواقب خطرناک جسمی و روانی را در اواخر عمر به شخص وارد می سازند. عوارض و عواقبی که با وجود تلاش وافر پزشکان در اغلب موارد در شخص مبتلا باقی می ماند.

اگر مردم می دانستند که بیماری سیفیلیس و نظایر آن کاملا قابل معالجه است و هیچ گونه عوارضی که بعدها سلامت بیمار را مختل سازد بر جای نمی گذارد آن گاه این همه وحشت و نفرت ها به کلی از میان می رود. البته نباید انکار کرد که اگر این وحشت و تنفر از بین برود منجر به ازدیاد و ترویج اعمال جنسی بیشتری خواهد گردد. لیکن این موضوع مورد بحث درمان کنندگان طبیعی نیست و فقط این امر برای آن ها کافی است که مردم به طور قطع بدانند سیفیلیس با توسل به تدابیر طبیعی کاملا معالجه می شود.

بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی

به طور مسلم می توان گفت که اگر سیفیلیس در مراحل اولیه با درمان بازدارنده متوقف نشود نیمی از عوارض بعدی آن مانند دیوانگی، فلج و غیره به وجود نخواهد آمد. داروهایی مانند جیوه، ارسنیک و غیره که برای این کار استعمال می شوند آثار مخربتری بر بافت های بدن، به خصوص بافت عصبی دارند و مقدار زیاد آن ها اختلالات عصبی و عقلانی شدید ایجاد می کنند.

درمان های طبیعی بیماری های آمیزشی

تنها راه صحیح و مطمئن درمان بیماری های آمیزشی که قدما نیز آن را طی کرده اند امساک در غذاست. شاید این موضوع برای بعضی از مردم باور نکردنی باشد لیکن هر دوره ای از سیفیلیس یا سوزاک را می توان با امساک کاملا معالجه کرد و نه فقط از عوارض وحشتناک آن جلوگیری به عمل آورد بلکه سطح سلامت عمومی بیمار را نیز به وجه قابل ملاحظه ای بالا برد و با پاکسازی دستگاه های بدن بهترین نتیجه را از درمان گرفت. واقعیت این امر بارها در درمان طبیعی به اثبات رسیده و مطمئنا مردم سراسر جهان نیز به آن آگاه می باشند.

در بسیاری از ایالات متحده آمریکا متخصصین درمان طبیعی کاملا در معالجه بیماری های آمیزشی آزادند و تعداد بی شماری کتب مختلف در این موضوع توسط آنان نوشته شده است.

 

همچنین بخوانید:  بیماری سیفیلیس (Syphilis) چیست؟

 

سوزاک

این عارضه بیماری حاد تورمی دستگاه جنسی است که اگر تحت درمان پزشکی قرار گیرد اغلب منجر به بیماری های خطرناکی در قسمت های دیگر بدن می شود. پزشکان شیمیایی فقط ترشح آن را متوقف می سازند که این خود دلیل بر کوتاه بینی آن هاست به همین جهت است که اغلب بیماران درمان شده بعدها دچار عوارض مختلف دیگری در سنین آخر عمر می شوند.

درمان های طبیعی سوزاک

این نوع بیماری آمیزشی به وسیله امساک در غذا کاملا قابل معالجه است. به طوری که هیچ گونه عارضه زیان بخشی به جای نگذاشته امکان سرایت به دیگران نیز وجود نخواهد داشت.

درمان های طبیعی سیفلیس

این بیماری را می توان با طب گیاهی معالجه کرد. چهارده روز امساک در غذا همراه با مصرف مسهل نمکی همه روزه و مقدار فراوان آب و آب پرتقال رقیق شده با آب مصرف گردد تا هر قدر در روز مایل به مصرف آب هستید از آن استفاده کنید. در آخر روز چهاردهم روزی دو بار غذا خورده که یک وعده آن فقط سبزی پخته و کمی کره می باشد و عده دیگر فقط شیر و میوه تازه مصرف شود. در مدت شش هفته از تاریخ شروع درمان دانه ها ناپدید شدند و بوی نامطبوع بدن بیمار از بین می رود و احساس اینکه حال بیمار بیش از پیش خوب شده باشد ایجاد می شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

اسفرزه را با خواص کاهش احتمالی گلوکز خون، کمک در کاهش وزن، مکمل فیبری، کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید، مهار کننده سرطان، سندرم روده، نرم کننده مدفوع و درمان سوزاک، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0